به گزارش "ورزش سه"، باز شدن دروازه ژاپن در ثانیه‌های پایانی بازی امروز توسط علیرضا جهانبخش از روی نقطه پنالتی، اشک شوق را از صورت ستاره‌های ایران جاری کرد. مهدی طارمی که از حضور مقابل ژاپن محروم بود و از روی سکوها نظاره‌گر بازی بود، همچون بازی گذشته که بعد از اخراج مقابل سوریه اشک‌هایش جاری شد، اینبار هم از سر خوشحالی گریه کرد و به این شکل خوشحالی‌اش را به نمایش گذاشت.

طارمی تا لحظه به صدا در آمدن سوت پایان دیدار ایران و ژاپن اشک از چشمانش می‌ریخت و بعد از قطعی شدن برد در این مسابقه نیز سایر بازیکنان ایران از خوشحالی اشک ریختند.

1986509

در سالیان گذشته فوتبالدوستان ایران به گریه‌های بازیکنان ایران بعد از شکست در بازی‌های مهم و حساس عادت کرده بودند، اینبار اما بازهم شاهد گریه‌های بازیکنان بودیم اما این گریه‌ها از سر خوشحالی و شوق بود. ستاره‌های ایران تا دقایقی بعد از بازی گریه می‌کردند و به این شکل خوشحالی از بابت برد بزرگ مقابل ژاپن و صعود به نیمه‌نهایی را نشان دادند.

اشک‌های سردار آزمون هنگام مصاحبه با شبکه سوم سیما هم اوج این ماجرا بود. مهاجم تیم ملی که حسرت گلزنی مقابل ژاپن به دلش ماند، بابت برد در بازی امروز به قدری احساساتی و هیجان‌زده شده بود که جلوی دوربین تلویزیونی اشک ریخت.

وقتی چهره‌های سایر بازیکنان تیم ملی را هم بعد از بازی به تصویر کشیده شد، چشمان قرمز شده که ناشی از ریختن اشک شوق بود، کاملا مشخص شد تا یک شادی خاص و دسته‌جمعی را در بین ملی‌پوشان شاهد باشیم.