به گزارش "ورزش سه"، با اینکه لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی باتجربه مس رفسنجان قرارداد خود را با این تیم‌ یک‌طرفه فسخ کرده، اما باشگاه مس این مسئله را غیرقانونی می‌داند.

نادر فتح‌اللهى، مدیر تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص آخرين وضعيت تيم فوتبال مس رفسنجان به تسنیم گفت: خوش‌بختانه از روز گذشته تمرينات تيم زير نظر آقاى محرم نويدكيا برگزار مى‌شود و ساير اعضاى كادر ايشان هم كم كم به جمع نفرات ما اضافه خواهند شد تا براى حضور در مسابقات آماده شويم. جو بسيار خوبى داريم و بچه‌ها از آمدن يك مربى جوان و با اخلاق به تيم بسيار خوشحال هستند و آرامش خوبى در تيم حاكم شده است.

فتح‌اللهى در خصوص جدايى برخى بازيكنان مس رفسنجان ازجمله شيمبا نيز گفت: از نظر ما به دلايل كاملا مشخص و مستند فسخ قرارداد شيمبا غير قانونى بوده و يك تخلف مشخص از سوى برخى افراد است. شيمبا بازيكن خوب و با اخلاقى است اما متاسفانه برخى او را تحريك كردند كه به شكل غير قانونى دست به چنين اقدامى بزند. ما با سازمان ليگ مكاتبه كرديم و اين موضوع اعلام شده كه مراحل قانونى فسخ انجام نشده و هر باشگاهى براى مذاكره يا امضاى قرارداد با شيمبا وارد عمل شود از خود بازيكن و تيم جديد شكايت مى‌كنيم كه اگر اين تخلف از جانب باشگاه آگاهانه باشد موجب جريمه و محروميت خواهد شد.

مدير تيم مس در پايان اظهار داشت: شيمبا بازيكن بسيار خوب و حرفه‌اى است و آقاى نويدكيا و باشگاه مس هم براى حفظ او تلاش مى‌كنند اما اميدواريم اسير اين حواشى نشود، همچنان به قرارداد خودش پايبند باشد و در نيم فصل دوم هم كنار ما حضور داشته باشد. هيچ مشكلى براى پرداخت مطالبات او نداريم همانطور كه طلب فصل قبل آماده پرداخت است و هر زمانى شماره حساب خودش را به‌صورت رسمى به باشگاه اعلام كند مطالباتش پرداخت خواهد شد.