به گزارش "ورزش سه"، ماجرای شکایت شیمبا مهاجم برزیلی از باشگاه مس رفسنجان به فیفا و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه یکی از حواشی عجیب نقل و انتقالات زمستانی است.

در این خصوص مسی‌ها برای پرداخت پول شیمبا اقدام کردند، اما به مشکلی خورده‌اند که عجیب به نظر می‌رسد. مسئولان باشگاه مس رفسنجان پس از استخدام محرم نويدكيا در روزهاى اخير بدهى‌هاى قطعى خود در سازمان ليگ را پرداخت كرده و با پرداخت طلب جفرسون باهيا، بازيكن فعلى فولاد، حالا تنها يك قدم با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتى فاصله دارند.

باشگاه مس حالا در انتظار ارسال رسمى شماره حساب شيمبا به ايميل باشگاه است تا با پرداخت طلب اين بازيكن آخرين بدهى قطعى به‌جامانده را تسويه كند و پنجره نقل و انتقالاتى اين باشگاه در نيم فصل گشوده شود.

در این خصوص مدیربرنامه‌های شیمبا امروز اعلام کرد باشگاه مس رفسنجان از قبل شماره حساب او را دارد و اینکه می‌گویند شماره اعلام کند، عجیب است. این در حالی است که شماره حسابی که باشگاه مس رفسنجان در گذشته از شیمبا داشته، مربوط به یکی از بانک‌های داخلی است و مهاجم برزیلی هم پول خود را به صورت دلاری می‌خواهد.

در چنین شرایطی مس رفسنجان خواهان اعلام شماره حساب به ایمیل رسمی باشگاه است و اگرچه شیمبا یک شماره حساب را در خارج از کشور اعلام کرده‌، اما چون به ایمیل رسمی باشگاه اعلام نشده، نارنجی‌پوشان هنوز اقدامی برای پرداخت پول نکرده‌اند.