به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در یکی از بهترین نتیجه‌های این فصلش در لیگ برتر موفق شد در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر، وستهم را در اولدترافورد 3-0 شکست دهد. با احتساب این بازی هویلوند در چهارمین بازی پیاپی برای یونایتد موفق به گلزنی شد. او در حساس‌ترین زمان در فصل جاری توانسته تا فرم مطلوب خود را در یونایتد پیدا کند.

هویلوند در این باره به اسکای اسپورت گفت: "توانایی درون من همیشه وجود داشت، من همیشه به خودم ایمان داشته‌ام، فقط به دنبال این بودم که ریتمم را پیدا کنم. یک گل که بزنی، گل بعدی هم از راه می‌رسد و ارتباطت با هم‌تیمی‌ها بهتر می‌شود. من با هم‌تیمی‌ها و سرمربی خود صحبت کردم زیرا ما باید یکدیگر را کامل کنیم. من می‌خواهم تا آنجا که ممکن است با همه در ارتباط باشم. فکر می‌کنم از زمانی که اینجا شروع کردم تا به حال پیشرفت زیادی کرده‌ام."

هویلوند آخرین گل خود را با ادای زدن گیتار جشن گرفت. هنگامی که از او خواسته شد معنی این حرکت جدید را توضیح دهد، او پاسخ داد: "وقتی در تابستان با دوستانم در دانمارک در تعطیلات بودم، به من یادآوری کردند که روزی بهشان قول داده بودم در یونایتد با ژست زدن گیتار شادی بعد از گلم را انجام دهم. امروز یاد آن قولم افتادم."

1987114

هویلوند در چهار ماه اول حضورش نتوانست در لیگ برتر گلزنی کند و زیر فشار انتقاد بود. اما او از زمانی که در تاریخ 26 دسامبر برابر استون ویلا گل زد، در بازی مقابل تاتنهام، نیوپورت کانتی و حالا وستهم گلزنی کرده است.

هویلوند تبدیل به جوان‌ترین بازیکنی شد که در چهار بازی متوالی در لیگ برتر برای یونایتد گلزنی می‌کند و به رکوردی دست یافت که حتی کریستیانو رونالدو قبل از 21 سالگی در اولدترافورد موفق به داشتن آن نبود. در دیدار یکشنبه آینده یونایتد از استون ویلا، هویلوند به دنبال ادامه روند گلزنی چشمگیر خود خواهد بود. شیاطین سرخ اکنون در رده ششم لیگ قرار گرفته‌اند و هشت امتیاز کمتر از استون ویلا رده چهارمی دارند و باید برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا در فصل بعد حسابی تلاش کنند.