به گزارش "ورزش سه"، محمد محبی در بازی با ژاپن یکی از بهترین بازی‌هایش برای تیم ملی را به نمایش گذاشت و از همان دقایق ابتدایی مشخص بود که روی فرم است و انگیزه‌های زیادی برای این مسابقه دارد.

محبی در دقیقه 23 مسابقه یک پکیج کامل از حضور موثر در زمین را به نمایش گذاشت، توپ‌گیری، انتقال سریع توپ از دفاع به حمله و استارت ناگهانی، این اتفاق در کمتر از 8 ثانیه رقم خورد و مدافع راست ژاپنی ها خیلی زود دست به عصا شد و چاره‌ای جز متوقف کردن محبی و دریافت کارت زرد نداشت.

محمد محبی در ابتدا در پرس تیمی شرکت کرد و زمانی که حلقه محاصره بازیکنان ایران روی ژاپنی‌ها تنگ‌تر شد پاس در عمق هافبک ژاپن را قطع کرد و پس از آن توپ را در اختیار میلاد محمدی قرار داد و استارت سریعی به میانه میدان زد تا توپ را در فاز هجومی دریافت کند.

1986955

او پس از دریافت توپ در فاز هجومی هم تصمیم فوق‌العاده‌ای گرفت، مکث چند ثانیه‌ای و استارت ناگهانی باعث شد تا مدافع ژاپنی در شوک قرار بگیرد و اگر روی او خطا نمی‌کرد محبی از نیمه زمین فرصت تک به تک شدن با دروازه ژاپن را پیدا می‌کرد.

1986954

این نمونه‌ای از حضور مداوم او در دفاع و حمله بود و مشخص بود که به خوبی خواسته‌های کادرفنی را اجرا کرده و هر آنچه که از او خواسته شده بود را در زمین مسابقه انجام داده است، محبی در نهایت گل تساوی ایران را در نیمه دوم به ثمر رساند و یک فرصت طلایی دیگر هم داشت که با بدشانسی به بیرون رفت.