به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شنبه غروب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لالیگای اسپانیا باید به مصاف اسپانیول برود. 
شاگردان کارلو آنچلوتی تنها به کسب یک امتیاز در این بازی نیاز دارند تا بتوانند قهرمانی را در رقابت‌های این فصل مسجل کنند و این مربی ایتالیایی امیدوار بود که با توجه به بازی سخت چهارشنبه هفته جاری برابر سیتی در لیگ قهرمانان، بتواند به بعضی از بازیکنان کلیدی تیمش استراحت بدهد. 
با این حال گرت بیل که می‌توانست یکی از گزینه‌های حضور در خط حمله باشد به دلیل مصدومیت در لحظه آخر از فهرست رئال مادرید برای این بازی کنار گذاشته شد تا کادر فنی این تیم در این مورد کمی به مشکل بخورد.

 


این ستاره ولزی در طول این هفته و پیش از بازی برابر اسپانیول به سختی کار کرده بود اما در نهایت مدعی شد که از ناحیه پشت و کمر احساس درد دارد و چاره‌ای جز کنار گذاشتن او از فهرست رئال وجود نداشت. 
با توجه به این که بسیاری حدس می‌زنند که کریم بنزما و وینیسیوس جونیور در بازی امشب 90 دقیقه در ترکیب حضور نداشته باشند، بیل این فرصت را داشت که برای چند بازی آخری که همچنان پیراهن رئال را پیش از پایان مهلت قراردادش با این تیم به تن دارد، بتواند بار دیگر توانایی‌هایش را به رخ بکشد. 
هرچند این اولین غیبت عجیب و دور از انتظار این بازیکن در بازی‌های رئال مادرید به حساب نمی‌آید. او پیش از این نیز در صبح روز بازی‌ها از درد کمر شکایت کرده بود اما روز بعد بدون هیچ مشکلی به تمرینات برگشته بود و همین اتفاقات است که باعث شده بسیاری حرف او را باور نکنند و خشم و ناراحتی  هواداران رئال نسبت به این بازیکن هر روز بیشتر از روز قبل شود.