به گزارش "ورزش سه"، تمرین روز گذشته قطر برای دیدار برابر ایران برگزار شد و بازیکنان این تیم زیر نظر کادر فنی، خود را برای دیدار حساس روز چهارشنبه آماده کردند.

در حاشیه این تمرین، بازیکنان قطری به صحبت با اصحاب رسانه پرداختند. احمد علاء، مهاجم تیم ملی قطر با تاکید بر اعتماد به نفس بالایی که همه بازیکنان برای انجام یک بازی خوب و مطلوب دارند، توضیح داد که دیدار مقابل تیم ملی ایران، مسابقه بسیار سختی خواهد بود.

1987520

علاء افزود: توانستیم در مسابقات به مرحله پیشرفته برسیم اما اهدافمان بالاست و مشتاقانه منتظر رسیدن به دیدار فینال هستیم. می‌دانیم که تیم ملی ایران با قدرت بدنی بالایی بازی می‌کند و علاوه بر قدرت تهاجمی، در نبردهای رو در رو نیز برتری دارد.

او ادامه داد: ما روی خودمان تمرکز می‌کنیم و توانایی کسب نتیجه مثبت را داریم و با هدف پیروزی و خوشحال کردن هواداران وارد زمین مسابقه می‌شویم.

مهاجم تیم ملی قطر در پایان اظهارات خود گفت: روحیه در بین بازیکنان بالا به نظر می‌رسد و همه متوجه هستند که تقابل با ایران نسبت به مسابقات قبلی متفاوت خواهد بود. ما به حریف احترام می‌گذاریم و تلاش می‌کنیم تا برای رسیدن به هدف خود تمرکز کاملی داشته باشیم.