رئال مادرید یک امتیاز با قهرمانی لالیگا فاصله دارد.

رئال مادرید از هفته 34 رقابت های لالیگا میزبان اسپانیول است و برای قهرمانی سی و پنجم خود فقط یک تساوی خانگی می خواهد.

اطلاعات بازی رئال مادرید - اسپانیول

  • تاریخ برگزاری: شنبه | 10 اردیبهشت 1401
  • زمان برگزاری: ساعت 18:45 به وقت تهران
  • محل برگزاری: ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
  • داور بازی: خوزه لوئیز مونوئرا مونتر‌و

پیش بازی

هر دو تیم با شکست در آخرین بازی خود قدم به این مسابقه می گذارند؛ رئال مادرید دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل منچسترسیتی را 4-3 واگذار کرده و اسپانیول، تیم 39 امتیازی و سیزدهم جدول هم 1-0 مغلوب رایو وایکانو شده است.

رئال مادرید تحت هدایت آنچلوتی در این فصل با اختلاف بهترین تیم لالیگا بود و 24 پیروزی، 6 تساوی و سه شکست تا اینجا کسب کرده و با 78 امتیاز، اختلاف 14 و 15 امتیازی با سویا و بارسلونا دارد می تواند 4 هفته مانده به پایان رقابت ها قهرمان شود؛ در این صورت دیدار مقابل اتلتیکو مادرید، لوانته، کادیز و رئال بتیس برای آنها تشریفاتی می شود.

تمرکز لوس بلانکوس روی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپاست، جایی که آنها روز چهارشنبه باید میزبان منچسترسیتی باشند و برای صعود به فینال باید شکست 4-3 بازی رفت را جبران کنند. رئال مادرید در هر صورت این هفته قهرمان لالیگا خواهد شد، اما آنچلوتی می خواهد روند خوب 37 امتیاز از 16 بازی خانگی ادامه داشته باشد و امشب مقابل هواداران خودی جشن قهرمانی بگیرند.

در مقابل تیم ویسنته مورنو 9 امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد و اگر اتفاق غیرمنتظره و عجیبی رخ ندهد، آنها در لالیگا ماندگار هستند و تنها 3 امتیاز با رده دهم فاصله دارند. سفید و آبی ها در بازی های خارج از خانه این فصل مشکل داشته اند و از 16 بازی فقط 8 امتیاز کسب کرده اند که شامل تنها یک پیروزی می شود. با اینحال، بازی رفت دو تیم در زمین اسپانیول با پیروزی 2-1 این تیم همراه بوده و رئال مادرید به دنبال جبران آن نتیجه هم خواهد بود.

  • گرت بیل به وضوح میل بازی کردن برای رئال مادرید را ندارد و با احساس ناراحتی عجیب بعد از آخرین جلسه تمرینی، از حضور در این مسابقه سر باز زد تا درحالیکه به او نیاز داشتند، کار را برای هم تیمی های خود سخت کند.
  • ناچو و ادر میلیتائو به علت محرومیت در این دیدار حضور نخواهند داشت.
  • داوید آلابا، لوکا یوویچ و ادن هازارد هم مصدومان رئال مادرید هستند.
  • با قهرمانی رئال مادرید در لالیگا، کارلو آنچلوتی به اولین سرمربی تاریخ با سابقه قهرمانی در هر 5 لیگ معتبر اروپایی تبدیل می شود.

ترکیب و سیستم احتمالی دو تیم

ترکیب رئال مادرید (3-3-4):

 تیبو کورتوا؛ لوکاس وازکز، خسوس وایخو، کاسمیرو، مارسلو؛ کاماوینگا، سبایوس، ایسکو؛ مارکو آسنسیو، ماریانو دیاز، رودریگو

ترکیب اسپانیول (3-3-4):

دیگو لوپز؛ پدروسا، کابررا، فرناندو کالرو، الیکس ویدال؛ یانگل هررا، سرخی داردر، داوید لوپز؛ خاوی پوادو، رائول دی توماس، امباربا

پیش بینی نتیجه بازی از SportsMole

رئال مادرید 2-1 اسپانیول