به گزارش ورزش سه، سمر نصار دبیرکل فدراسیون فوتبال اردن پیش از شروع بازی اردن-کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2023 از وضعیت تیم ملی این کشور در قطر بازدید کرد و قهرمانی را اصلی ترین اولویت این تیم عنوان کرد. اردنی در 6 بازی قبلی هیچوقت کره جنوبی را شکست نداد و 3 برد برای کره و 3 تساوی میان دو تیم به ثبت رسیده است. لازم به ذکر است در مرحله گروهی جام ملت های آسیا نیز با یکدیگر روددررو شدند که در آن مردان کره جنوبی به سختی از شکست فرار کردند.

او در گفتگو با الوطن قطر گفت: این تیم در بازی های قبلی عملکرد فوق العاده‌ای داشت و خدا را شکر از مرحله گروهی، با نشان دادن توانایی‌ها توانستیم در مرحله گروهی صعود کنیم تا تاریخ نویسی کنیم.

او ادامه داد: این مسابقه یک حماسه تاکتیکی بین حسین عموته و کلینزمن خواهد بود. ما مشتاق یک جدال لذت بخش هستیم. هیچ چیز غیرممکن نیست و هدف ما رسیدن به فینال است.

او با تاکید به قدرت تیم ملی اردن اضافه کرد: بازیکنان فقط ده دقیقه موفقیت خود را جشن گرفتند و سپس خود را برای چالش جدید آمده کرد. زیباترین سناریو این است که فینال بین قطر و اردن دو تیم عربی برگزار شود. ما اینجا خودمان را در میان مردم احساس می‌کنیم و انگار در خانه هستیم. ما آماده می‌شویم تا یک پیروزی دیگر را برای مردم اردن کسب کنیم و آن را تقدیم به مردم غزه کنیم.