به گزارش "ورزش سه"، تمرینات فولاد به مانند سایر روزها، در زمین شماره دو فولاد آرنا اهواز و زیر نظر کادرفنی در حال برگزاری است. شاگردان مارتینز خود را برای آغاز مسابقات لیگ برتر آماده می‌کنند که البته آنها باید ابتدا در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، به مصاف چادرملو اردکان بروند.

خوان ایگناسیو مارتینز که در هفته‌های ابتدایی لیگ جانشین علیرضا منصوریان شد، در این مدت فرصت خوبی داشت تا بتواند با شناخت بیشتر روی بازیکنانش و همچنین فوتبال ایران، خود را برای نیم فصل دوم قدرتمندی آماده کند.

بخش رسانه‌ای فولاد ویدیوی جالبی را از این سرمربی اسپانیایی منتشر کرده که وی را در حال کار در دفترش نشان می‌دهد و نکته مهم این کلیپ، استفاده او از کلمات فارسی است.

ویدئو: 323935

مارتینز در ابتدا و رو به دوربین باشگاه فولاد، از کلمه "صبح بخیر" استفاده می‌کند و با انرژی فراوان وارد محل تمرین سرخ پوشان شده و با به کار بردن عبارت "ویوا فولاد" برای شروع کارش، انگیزه زیادی از خود نشان می‌دهد.

در بخش دیگری از این ویدیو، او در مرکز زمین تمرین فولاد و خطاب به شاگردانش عبارت "سریع... سریع" را استفاده می‌کند که در نوع خود جالب توجه است.

ایگناسیو در بخش پایانی این ویدیو نیز به هواداران تیمش امیدواری می‌دهد و خطاب به آنها می‌گوید: فولادی‌ها نگران نباشید... خوشحالتون می‌کنیم.