به گزارش ورزش سه، تیم ملی قطر فردا در شرایطی در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا برابر ایران قرار می‌گیرد که به عنوان میزبان مسابقات در حضور تعداد زیادی از هواداران خود به میدان خواهد رفت و شاید این موضوع فشاری مضاعف بر روی ستاره‌های قطر ایجاد کند.

قطری‌ها که در دوره گذشته عنوان قهرمانی را کسب کردند، در صورت پیروزی در دیدار دشوار برابر ایران این شانس را دارند که از قهرمانی خود دفاع کنند و برای دومین دوره متوالی این عنوان را به دست بیاورند.

احمد علاء الدين با تاکید بر اینکه هیچ فشاری روی بازیکنان برای پیروزی مقابل ایران و راهیابی به فینال وجود ندارد، تاکید کرد که تقاضاهای همه هواداران برای رقابت برای عنوان قهرمانی طبیعی است، چراکه آنها در زمین خود و در میان هواداران‌شان بازی می‌کند.

احمد علا گفت: هیچ فشاری روی ما نیست، برعکس، جو در اردوی تیم کاملا مثبت است. یک تمرکزی در بین بازیکنان وجود دارد و همه قبل از بازی آینده مقابل تیم ملی ایران متحد هستند.

او در ادامه عنوان کرد: ما به عنوان میزبان و در حضور هواداران خودمان بازی خواهیم کرد و طبیعی است که همه انتظار داشته باشند ما از این مرحله صعود کنیم و قهرمان شویم اما این موضوع ما را تحت فشار قرار نمی‌دهد و ما با تمرکز وارد مسابقه می‌شویم.