به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال کره جنوبی در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 که در ورزشگاه احمد بن علی شهر الریان قطر برگزار شد، با نتیجه 0-2 مغلوب اردن شد. نتیجه ای شگفت آور که باعث شد حسرت جام آسیایی برای کره 64 ساله شود؛ آنهم در شرایطی که این تیم با حذف تیم های ژاپن و استرالیا از تورنمنت در موقعیتی بسیار مناسب برای فتح جام قرار داشت. این اوضاع به قدری برای افکار عمومی کره سنگین بوده که در همین دقایق اولیه بعد از شکست تیم ملی، به برخی از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم می تازند. یکی از این افراد چو گیو سونگ بوده است.

یورگن کلینزمن در دقیقه 60 نیمه دوم پارک یونگ وو (هافبک دفاعی) را تعویض و چو گیو سونگ (مهاجم) را وارد زمین کرد. تعویضی که با هدف بردن و عوض کردن جریان بازی انجام شد. چو گیو سونگ اما تاسف بار ظاهر شد. او تنها 4 پاس در 34 دقیقه حضورش در زمین ارسال کرد که به طرز شگفت آوری فقط یکی از آنها سالم بود. او در هیچ صحنه‌ای در هنگام هجوم تیم کره در صحنه هم دیده نمی شد.

1987845

بدترین حرکت اما، شیرجه بدون فکرش در دقیقه 88 در محوطه جریمه اردن بود. زمانی که کره شدیدا به گل نیاز داشت، او به جای جنگیدن برای توپ خودش را به زمین زد، آن هم در شرایطی که به وضوح برخوردی با مدافع اردنی نداشت. داور بلافاصله کارت زردش را به او نشان داد. چیزی که جای هیچ اعتراضی را باقی نگذاشت. این صحنه انگار آب سردی روی تلاش های کره بود و بعد از آن تیم انگار که درجا یخ زد. چو گیو سونگ در هر 6 بازی این تورنمنت حداقل دقایقی را در زمین حضور داشت و تنها 1 گل به ثمر رساند.

(منبع: نیوزوان)