به گزارش "ورزش سه"، علی قلی‌زاده از ابتدای جام ملت‌های آسیا حضور در دو مسابقه را تجربه کرده که در آخرین مسابقه مرحله گروهی مقابل امارات در ترکیب قرار گرفت و در دیدار برابر سوریه هم به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد ولی او امیدوار است دوباره این شانس را به دست بیاورد و امشب در جدال با قطر بازی کند.

این ستاره خوش تکنیک تیم ملی که پس از مصدومیت شدید در فروردین‌ماه حدود 9 ماه از تیم ملی فاصله گرفته بود، در دیدارهای تدارکاتی قبل از جام ملت‌های آسیا خودش را نشان داد و این شانس را در دیدار برابر امارات و سوریه به دست آورد تا خودش را ثابت کند ولی دوباره علیرضا جهانبخش در جدال با ژاپن به ترکیب برگشت و جای او را گرفت.

1987892

علیرضا جهانبخش در مسابقه اخیر تیم ملی ایران مقابل ژاپن جزء بهترین‌ها بود که توانست گل منجر به پیروزی را هم بزند و با این شرایط علی قلی‌زاده کار سختی برای جانشینی شماره هفت دارد ولی می‌خواهد با حضور تعویضی دوباره خودش را برابر قطر نشان بدهد.

قلی‌زاده تجربه بازی مقابل قطر را نداشته ولی امیدوار است امشب در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا این فرصت را به دست بیاورد و بتواند به تیم ملی با گلزنی یا پاس گل کمک کند.