به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی در بازی با قطر برای پست هافبک چپ تیم ملی با انتخابی سخت و جذاب رو به رو است که از بین دو بازیکن آماده و تاثیرگذار ایران یکی را در ترکیب اصلی قرار دهد که با در نظر گرفتن تاکتیک کلی تیم ملی از بین مهدی قایدی و محمد محبی یکی را در ترکیب اصلی قرار خواهد داد.

مهدی قایدی ستاره ایران در مرحله مقدماتی بود و دو گل برای ایران به ثمر رساند، بازی با فلسطین و تک گل سه امتیازی مقابل هنگ‌کنگ و نمایش جذابی که در بازی با سوریه و امارات داشت او را  به بازیکنی ارزشمند در فاز هجومی ایران تبدیل کرد.

محمد محبی هم ستاره ایران در بازی با ژاپن بود که یک گل به ثمر رساند و در کارهای تاکتیکی و تیمی ایران نقش پررنگی داشت، او به خوبی در خط دفاع حضور پیدا می‌کرد و در فاز هجومی هم موثر واقع شد.

1987873

حالا در بازی با قطر باید دید که امیر قلعه‌نویی از این مسابقه چه می‌خواهد. او اگر برنامه‌ای برای تحت فشار قرار دادن و حملات پیوسته روی دروازه قطر را دنبال کند، از مهدی قایدی استفاده خواهد کرد تا از تکنیک و قدرت بازی‌سازی این بازیکن در خط حمله استفاده کند و اگر بخواهد بازی فیزیکی‌تر و با دوندگی بالا را ارائه کند، از محمد محبی استفاده خواهد کرد.

البته یک نکته را هم باید در نظر گرفت که محمد محبی کارت زرد دارد و احتمال دارد امیر قلعه‌نویی برای اینکه او را در فینال احتمالی در اختیار داشته باشد مهدی قایدی را مقابل قطر به میدان بفرستد و محبی را برای دیدار فینال با آمادگی بیشتر استفاده کند.

حضور دو بازیکن آماده در این پست دست امیر قلعه‌نویی را باز گذاشته تا نسبت به شرایط تیم ملی بازیکن مورد نظرش را به میدان بفرستد.

شما برای ما بنویسید که در دیدار مقابل قطر حضور محبی مؤثرتر خواهد بود یا مهدی قایدی؟