به گزارش "ورزش سه"، چهار بازیکن ایران که به احتمال زیاد در بازی با قطر در ترکیب اصلی قرار خواهند داشت در آستانه محرومیت از فینال احتمالی هستند و باید در بازی امروز با تمرکز بالا به میدان بروند و مراقب باشند تا از داور مسابقه کارت زرد دریافت نکنند.

بازی با سوریه همچنان می‌تواند برای ایران تلفات داشته باشد، پس از اخراج مهدی طارمی در این مسابقه علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، سعید عزت‌اللهی و محمد محبی کارت زرد دریافت کردند و با احتیاط زیادی باید مقابل قطر به میدان بروند.

علیرضا بیرانوند با توجه به پستی که بازی می‌کند احتمال دریافت کارت زرد پایین‌تری دارد و فقط باید مراقب مسائل حاشیه‌ای باشد که بهانه‌ای به دست داور مسابقه ندهد، وقفه در بازی و اعتراض‌هایی که او را از مهم‌ترین بازی احتمالی دوران فوتبالش محروم کند، علیرضا یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان ایران می‌تواند باشد.

1982331

شجاع خلیل‌زاده یکی از آماده‌ترین بازیکنان تیم ملی است که با توجه به مصدومیت مجید حسینی و کیفیت بالایی که خودش ارائه داده مهره‌ای خواهد بود که جانشینی نخواهد داشت و در این مسابقه مقابل خط حمله تکنیکی قطر باید با احتیاط بیشتری به میدان برود.

1985699

سعید عزت‌اللهی هم با توجه به پستی که به میدان می‌رود یکی از بازیکنانی است که در خطر گرفتن کارت زرد قرار دارد، او هم در بازی احتمالی فینال یکی از مهره‌های کلیدی می‌تواند باشد، تجربه بالا و سبک بازی که او دارد در تک بازی حساس فینال به کار تیم ملی خواهد آمد.

1985475

محمد محبی، ستاره ایران مقابل ژاپن، هم در بازی مقابل سوریه کارت زرد گرفت و در آستانه محرومیت قرار دارد، البته احتمال حضور مهدی قایدی مقابل قطر و استراحت محمد محبی و حضور در فینال وجود دارد که باید دید برنامه کادرفنی تیم ملی برای بازی فردا چه خواهد بود.

1986757

تیم ملی ایران با چهار بازیکن تک کارته شرایط خاصی را تجربه می‌کند و اگر مانند بازی با ژاپن بازیکنان ایران کم‌اشتباه باشند، می‌توانند با تمامی نفرات در فینال مسابقات حضور پیدا کنند.