به گزارش "ورزش سه"، علی علوان، وینگر چپ اردنی‌ها، در دیدار مقابل کره جنوبی به دلیل محرومیت حضور نداشت و محمود المردی با تغییر پست به جای او بازی کرد و البته با اندک تغییری در شعاع حرکتی سبک بازی اردن با تغییر جزئی رو به رو شده بود، اما در زمان حضور علوان تیم ملی اردن با 3 مهاجم ثابت به دروازه رقبا حمله می‌کند.

علوان در بازی‌های اخیر اردن گل و پاس گلی ارسال نکرده اما در نقش یک مکمل فوق‌العاده در کنار النعیمات و التعمری بازی کرده است، تکنیک بالا و نفوذهای به قلب دفاعی او در بازی با تاجیکستان شرایط سختی را برای منوچهر صفروف ایجاد کرده بود و پتر شگرت در همان نیمه اول مجبور شد تا یکی از هافبک‌های دفاعی تیمش را نزدیک دفاع راست قرار دهد تا از نفوذهای این بازیکن جلوگیری کند و همین تغییر فضای بیشتری در اختیار هافبک‌های اردن قرار داد.

با بازگشت او و حضور همزمان نذار الرشدان و نور الروابده پشت سر مهاجمان خط حمله پنج نفره اردن پس از چند بازی کامل شد و همه آنها بدون محرومیت و مصدومیت به میدان خواهند رفت.

1987893

حضور پرشمار بازیکنان تکنیکی و دونده در ترکیب اردن تیم‌های حاضر در مسابقات را سورپرایز کرد و کمتر تیمی توان مقابله با این تیم را پیدا کرد و در نهایت آنها با خلق شگفتی به فینال مسابقات رسیدند و امیدواریم تیم ملی کشورمان در صورت صعود به فینال برنامه ویژه‌ای برای مهار بازیکنان این تیم داشته باشد.