به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در یک دهه اخیر به پادشاه بی چون و چرای فوتبال آلمان تبدیل شده و فرصتی برای موفقیت در اختیار سایر باشگاه‌ها نگذاشته است. 

آنها در طول این مدت با مربیان متفاوتی کار کردند اما هر کسی هم که روی نیمکت این تیم حضور داشت موفق شد جام قهرمانی در رقابت‌های بوندسلیگا را به دست آورد و این موضوع مهمی برای هواداران و مدیران این باشگاه بود. 

بایرن حتی فصل گذشته که همه منتظر قهرمانی دورتموند بودند هم با پیروزی در بازی همزمان و لغزش باورنکردنی حریف در دیدار همزمان توانست این جام را از آن خود کند اما شرایط در این فصل به شکل متفاوتی برای آنها پیش رفته است. 

1984650

عملکرد خوب ژابی آلونسو روی نیمکت بایرلورکوزن باعث شده است که آنها از ابتدای فصل صدرنشین باشند و این موضوع به هیچ وجه برای بایرن قابل تحمل نیست و آنها در تلاش هستند تا صدر را از این رقیب پس بگیرند.

جالب است بدانید که از بین تمامی بازیکنانی که در حال حاضر در فهرست بایرن حضور دارند، تنها نویر و مولر هستند که تجربه قهرمان نشدن در بوندسلیگا را دارند و چنین خاطره‌ای را به یاد می‌آورند اما بقیه بازیکنان فقط از روزهای قهرمانی خاطره دارند.