به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کره جنوبی روز گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا روبروی تیم ملی اردن به میدان رفت و با نتیجه 0-2 بازی را به این تیم واگذار کرد. 

این باخت به معنای پایان رویای کره برای رسیدن به جام قهرمانی آسیا پس از انتظاری طولانی و بیش از شصت ساله بود و حالا انتقادات از کلینزمن بیشتر از هر زمان دیگری و خصوصا از سوی رسانه‌های کره‌ای به گوش می‌رسد. 

با این حال، رسانه‌های ورزشی معروف سراسر دنیا هم همگی به این اتفاق پرداختند. روزنامه کیکر آلمان در این باره نوشت:« تلاش کره برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا پس از 64 سال بی‌نتیجه ماند و کلینزمن توانست آنها را به خواسته‌شان برساند. 

1986596

اتلتیک هم با انتقاد از عملکرد این مربی آلمانی نوشت:« به نظر می‌رسید که کره هیچ برنامه تاکتیکی مشخصی ندارد و تنها روی استعداد بازیکنان بزرگ و معروفش حساب کرده است. آنها بازی بسیار بدی را مقابل اردن که در جایگاه هشتاد و هفتم رنکینگ فیفا قرار دارد ارائه کردند.» 

این نشریه همچنین به لقب زامبی که به دلیل بازگشت‌های متوالی کره جنوبی پس از دریافت گل از حریفان در این جام به آنها داده شده اشاره کرد و مدعی شد که احتمال بازگشت زامبی بیشتر از ادامه حضور کلینزمن در این تیم است. 

بی‌بی‌سی اسپورت هم با اشاره به حذف کره جنوبی اظهار داشت:« با توجه به شکست کره در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، حالا همه توجهات به آینده کلینزمن است که بین هواداران کره اصلا محبوب نیست.»