به گزارش "ورزش‌سه"، ایگناسیو مارتینز سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پیش از مصاف با چادرملوی اردکان در مرحله یک شانزدهم جام حذفی بیان کرد: فردا بازی خیلی مهمی داریم. 90 دقیقه بازی می‌کنیم و این تعیین می‌کند می‌توانیم ادامه بدهیم یا خیر. تیمی که ما فردا با آنها بازی داریم، صدرنشین جدول لیگ یک است و قوی هستند. بازیکنان خیلی خوبی دارند و سرمربی محترم آنها هم آشنایی خوبی با فولاد دارد، چون قبلا اینجا کار می‌کرده. آقای سعید اخباری. مربی جوانی هستند و آینده درخشانی در انتظار ایشان هست.
او ادامه داد: تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. می‌دانیم تیم حریف با انگیزه بسیار بالایی به مصاف ما می‌آید. درباره نکات دیگری هم می‌توانم با شما صحبت کنم ولی ترجیح می‌دهم شما سوال کنید و بعد در پایان نکات را خواهم گفت.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه انتظار هواداران حضور فعال فولاد در نقل و انتقالات بوده است اما باشگاه تاکنون تنها موفق به جذب دو بازیکن شده است در ادامه برنامه برای تقویت تیم چیست؟ گفت: من هم مثل بقیه مشکلات و خوبی‌هایی دارم. نکات مثبت فردی‌ام، همدلی است. من اولین شخصی هستم که مردم از من سوال می‌کنند چرا بازیکن جذب نکردی و مداوم این سوال را از می‌پرسند. این بحث را کاملا متوجهم و برای همین از واژه یکدلی استفاده کردم. من واقعا هواداران را درک می‌کنم و واقف هستم در دور رفت اذیت شدیم.

1949152

او با اشاره به شروع فولاد در نیم فصل اول اضافه کرد: شروع نیم فصل اول خیلی بد بود. از صمیم قلبم به هواداران می‌گویم نگران نباشید. لیست مازاد و درخواست جذب بازیکن را بعد از بازی با نساجی آخرین بازی ما در نیم فصل اول به باشگاه دادم. باشگاه و آقای دکتر رضاییان به عنوان مدیرعامل باشگاه واقعا تلاش زیادی می‌کنند. از این فرصت استفاده می‌کنم که بگویم جناب آقای دکتر رضائیان، مدیرعامل فولاد واقعا در حال انجام کار بزرگی هستند. ایشان با جدیت و قاطعیت تصمیماتی می‌گیرد. همین الان شما مطرح کردید که ما دو بازیکن گرفتیم؛ آقای ابراهیم حصار و آقای پهلوان. به همین خاطر هست که می‌گویم باشگاه در حال کار کردن روی اولویت‌های اول ما است. باشگاه نمی‌خواهد کاری را سریع و عجله‌ای انجام دهد. مدیرعامل و من می‌دانیم چه بازیکنانی را می‌خواهیم. من از هوداران خواهش می‌کنم آرامش خود را حفظ کنند. مطمئناً در نقل و انتقالات بازیکنان خوبی را جذب خواهیم کرد و نیم فصل دوم خوبی را رقم می‌زنیم.

سوال بعدی از مارتینز این بود که آیا پهلوان آماده بازی فردا هست یا خیر که او گفت: بله آماده است و فردا پهلوان با ما است و بازی می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره پیش‌بینی‌اش از بازی تیم ملی ایران برابر قطر، گفت: با تمام احترام برای قطر که سرمربی آن نیز اسپانیایی است، من در ایران زندگی می‌کنم و یکی از طرفداران تیم ملی ایران هستم. تیم ملی ایران بازی سختی برابر سوریه داشت و حصار بازیکن جدید فولاد کار را برای تیم ملی ایران سخت کرده بود اما تیم ملی بازی خوبی انجام داد. تیم ملی ایران هدف خود را می‌داند و امیدوارم امروز ایران بازی خوبی مقابل قطر انجام دهد و فینال خوبی بین ایران و اردن ببینیم.