به گزارش ورزش سه، تیم ملی ایران در بازی با قطر با ترکیب 3-3-4 به میدان خواهد رفت، علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی در سمت چپ و راست به میدان خواهند رفت و سامان قدوس یک خط عقب تر پشت سر مهاجمان ایران بازی خواهد کرد.

با ترکیبی که ایران در بازی با قطر به میدان خواهد رفت به نظر می‌رسد که بیشتر حملات ایران از سمت راست انجام می‌شود و مهدی طارمی با سویچ کردن به داخل محوطه جریمه و سامان قدوس پشت محوطه قطر برتری عددی را برای ایران به همراه بیاورد و حملات همه جانبه ای روی دروازه قطر صورت بگیرد.

ایران پس از بازی درخشان نیمه دوم مقابل ژاپن به ترکیب برنده دست نزد و با تغییر پست مهدی طارمی او را در کناره زمین به کار گرفت که البته با توجه به سبک بازی و توانایی های طارمی او در این پست هم می‌تواند عملکرد خوبی به نمایش بگذارد و نفوذهای خوبی انجام دهد، این سیستم قابلیت تغییر در جریان مسابقه را هم دارد و سامان قدوس با حضور در سمت چپ زمین می‌تواند شرایطی را فراهم کند که مهدی در کنار سردار در نوک حمله قرار بگیرد و دست امیر قلعه نویی در این مورد باز خواهد بود.

1983608

ایران در نیمه دوم تعویض های خوبی هم در اختیار دارد و می‌تواند از مهدی قایدی یا محمد محبی استفاده کند و یکی از این دو بازیکن را در صورت نیاز به میدان بفرستد و با بازیکنان تخصصی جریان مسابقه را تغییر دهد.

سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و سردار آزمون چهار بازیکن ثابت تیم ملی در فاز هجومی هستند که با اضافه شدن رامین رضاییان و احسان حاج صفی می‌توانند کارهای ترکیبی موفقی انجام بدهند و خط حمله ایران در این مسابقه زهردار باشد و با حضور امید ابراهیمی و سعید عزت اللهی در میانه میدان کمربند میانی با استحکام بیشتری در جنگ‌های تن به تن شرکت خواهد کرد.