به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران با وجود تلاش‌های بسیار 3-2 مقابل قطر، میزبان و مدافع عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا، شکست خورد تا از صعود به فینال باز بماند.

با وجود حذف تلخ ایران، سردار آزمون یک لحظه به یاد ماندنی و شاید تاریخی را در این بازی با زدن گلی زیبا تجربه کرد. این گل زیبای قیچی برگردان سردار آزمون یکی از مواردی بود که هواداران ایرانی را به رسیدن به فینال امیدوار کرد. گل این ستاره رم برای تیم ملی، با واکنش‌های جهانی به‌خصوص هواداران رم همراه بود. که برخی از آنها به شرح زیر است:

1988249

"امیدوارم او زیر نظر دانیله دی روسی فضای بیشتری برای بازی کردن پیدا کند. لوکاکو 2 ماه است که گل درست و حسابی نزده و مورینیو حاضر نبود سردار را فیکس کند.

1988250

"من عاشق این پسر هستم"

1988246

"ایران دوبار تلاش کرد تا به بازی برگردد. اما نشد و حذف شدند. بازی برای جایگاه سوم وجود ندارد، بنابراین خوشبختانه آزمون می‌تواند زودتر به رم برگردد."

1988248

یکی از حساب‌های معروف هواداری رم: "گل بزرگ و زیبای آزمون کافی نبود. بنابراین مهاجم مرکزی ما در راه خانه خواهد بود.

1988245

"این گل آزمون شروع خوبی برای ایران است. قطر را برای یک دقیقه در خانه خودشان شبیه هنگ‌کنگ کردند، اما اکرم عفیف همچنان تیمشان را تهدید می‌کند. تمرکز با این وضعیت کلیدی است. اگر بیرانوند تمرکز نداشته باشد، قطری‌ها می‌توانند گل بزنند."

1988247

" آزمون دارد در تیم ملی‌اش حسابی می‌درخشد!"

1988244

 "آزمون با آن گل باید به خانه برگردد! البته بهتر، نیاز به مهاجم داریم!"