در حالی که قرارداد مدافع برزیلی بارسلونا ماه آینده به پایان می رسد، مدیران بارسا در مورد آینده این بازیکن خبری به او نداده اند.

سران بارسلونا هنوز تصمیمی در مورد آینده دنی آلوز نگرفته اند.

طرفداری| به گزارش موندو دیپورتیوو، دنی آلوز، مدافع کهنه کار باشگاه بارسلونا در زمستان امسال به این تیم بازگشت و قراردادی به مدت تنها نیم فصل با این تیم به امضا رساند. قرارداد این بازیکن قابل تمدید به مدت یک فصل دیگر است و خود این بازیکن نیز دوست دارد این اتفاق بیافتد اما در فاصله سه هفته تا پایان فصل، آلوز همچنان در بلاتکلیفی به سر می برد و نمی داند به حضورش در نیوکمپ ادامه خواهد داد یا نه.

تا به امروز سران بارسلونا تماسی با این بازیکن یا مدیر برنامه های او برای مذاکره در مورد ادامه احتمالی حضور آلوز در بارسلونا نداشته اند و به نظر می رسد آینده آلوز ارتباط مستقیمی با آینده سرجینیو دست و خرید مدافع راست جدید در تابستان داشته باشد.

آلوز از علاقه خودش به ماندن در نیوکمپ صحبت کرده است و ژاوی نیز در کنفرانس خبری اخیر خود گفته که هنوز در مورد آینده این بازیکن تصمیم گیری نشده است. اگر چه فاصله چندانی تا پایان فصل باقی نمانده اما مدافع برزیلی صبر خود را از دست نداده است. آلوز می خواهد در جام جهانی قطر به همراه تیم ملی برزیل حاضر باشد و ماندن در بارسلونا بهترین فرصت برای تحقق این هدف را به او می دهد. در صورت ماندن آلوز در بارسلونا این بازیکن تا سال آینده و 40 سالگی در نیوکمپ باقی می ماند.