به گزارش "ورزش سه"، کاسانو چند روز پیش انتقادهای عجیبی را علیه آنچلوتی مطرح کرده و مدعی شده بود که موفقیت‌های این مربی تا حد زیادی وابسته به شانس بوده است. 
این مهاجم سابق ایتالیایی معتقد بود که کارلتو تا به حال موفق نشده در پیشرفت قابل توجه هیچ بازیکنی نقش داشته باشد و خصوصا این فصل برابر پی اس جی و چلسی با شانس صعود کرده است. این مربی ایتالیایی در واکنش به این صحبت‌ها گفته بود که  همه کاسانو را می‌شناسند و نیازی به پرداختن به این صحبت‌ها نیست. 
حالا کاسانو در گفتگو با کانال توییچ بوبو تی‌وی اظهار داشت:« آنها از او درباره من پرسیدند و آنچلوتی گفت که همه ما کاسانو را می‌شناسیم. این دروغ است، هیچکس من را نمی‌شناسد. تنها دوستان و چند نفر معدود من را می‌شناسند. در دنیایی که فقط برای شماست و دیگر مال من نیست چون من دیگر بخشی از فوتبال نیستم. شما به تملق عادت دارید اما من چنین آدمی نیستم.»

 


این بازیکن سابق رئال مادرید با انتقاد از عملکرد این تیم اضافه کرد:«کارلو، تو برابر پی اس جی و چلسی و حالا برابر سیتی شانس آوردی و این در مورد بسیاری از دیگر تیم‌ها هم صدق می‌کند. تو مربی بزرگی هستی اما تیمت باید سه پاس متوالی بدهد. هربار بنزما مشکل را حل می‌کند یا وینیسیوس کاری می‌کند یا پاسی معجزه‌آسا از مودریچ می‌رسد. نمی‌توان همیشه روی بازیکنان حساب کرد.»
او با اشاره به احترامی که برای آنچلوتی قائل است گفت:«برایم مهم نیست که از این صحبت‌ها عصبانی بشوی. تو آدم خوبی هستی و من تحسینت می‌کنم و برایت احترام قائل هستم اما باید واقعیت را به تو بگویم چون نمی‌توانم مثل بقیه آدم‌ها جعلی باشم.»