به گزارش "ورزش سه"، محمد وعد، مدافع تیم ملی قطر، معتقد است که آن‌ها در فینال عربی جام ملت‌های آسیا برای کسب عنوان جام قهرمانی تلاش خواهند کرد.

وعد در گفت‌وگو با الشرق الاوسط درباره اینکه فینال آسیا بین دو تیم عربی گفت: "خدا را شکر که جام عربی خواهد بود، به امید خدا از دوحه خارج نمی‌شود و ما می‌توانیم هواداران خود را خوشحال کنیم."

تیم ملی قطر در مرحله نیمه نهایی این مسابقات با نتیجه 3-2 ایران را شکست داد. او در خصوص فشار تیم ملی ایرانی روی خط دفاعی قطر گفت: "خدا را شکر ما روی توپ‌های بلند با علم به خطری که ایران داشت تلاش کردیم و موفق شدیم."

1988540

او درباره ورزشگاه لوسیل که میزبان مسابقات افتتاحیه و اختتامیه است، گفت: "به امید خدا جام از لوسیل خارج نمی‌شود."

مدافع قطر در پاسخ این سوال که آیا این فینال امسال از فینال 2019 سخت‌تر خواهد بود، گفت: "هیچ چیز سختی وجود ندارد، اما همان‌طور که مقابل ایران دیدید، حضور هواداران انگیزه بزرگی برای ما خواهد بود‌. از تمام همبازیانم، بازیکنان اصلی و ذخیره تشکر می‌کنم که از دقیقه اول تا پایان مقابل ایران جنگیدند."

وعد با قبول اینکه رویارویی با ایران تا به اینجای مسابقات برای آنها سخت‌ترین قرعه ممکن بوده، گفت: "بله اما آخرین بازی را هنوز انجام ندادیم و به امید خدا موفق به کسب قهرمانی می‌شویم."