به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های چوکا و تراکتور در حالی برگزار نشد که تیم تبریزی برای حضور در این مسابقه تا رشت سفر کرده بود. با این حال ساعتی بعد از لغو این بازی، مسئولان چوکا در بیانیه عجیب مدعی شدند که بازیکنان این تیم در محل برگزاری بازی (استادیوم پوریای ولی) حاضر بودند و تراکتوری‌ها به ورزشگاه نیامدند. این در حالی است که سازمان لیگ، ورزشگاه سردار جنگل رشت را به عنوان میزبان معرفی کرده بود.

در همین خصوص رضا کرمانشاهی، مدیر اجرایی باشگاه تراکتور، در گفت‌وگو با خبرنگار ما پیرامون این بازی گفت: متاسفانه ناهماهنگی در این بازی باعث معطلی و سردرگمی بازیکنان و اعضای تیم ما شد و برنامه تمرینی تیم ما را نیز بهم زد. ما از سازمان لیگ انتظار داشتیم که اگر قرار است مسابقه لغو شود، پیش از عزیمت ما به رشت، اعلام کنند.

وی افزود: باشگاه تراکتور به عنوان باشگاهی که خصوصی اداره می‌شود، به دلیل همین ناهماهنگی هزینه اضافه پرداخت کرد که البته برای ما، مسئله فوتبال اهمیت بیشتری داشت. چرا که لغو بازی برنامه تیممان را کاملا بهم ریخت و آقای خمس هم حق دارد به این وضعیت تصمیمات در فوتبال ایران معترض باشد.

او در این مورد ادامه داد: البته مسئولان برگزاری بازی تمام وظایف خود را به بهترین شکل انجام دادند و جا دارد از آنها تشکر کنیم. تیم تراکتور سر ساعت مقرر در ورزشگاه سردار جنگل حاضر شد و ما آماده بودیم که در این بازی به میدان برویم و تمام سلسله مراتب قانونی را هم رعایت کردیم و حالا سرنوشت این بازی هم توسط فدراسیون فوتبال روشن خواهد شد.

کرمانشاهی در مورد ادعای چوکا اظهار داشت: فکر می‌کنم این مسئله زیاد جای پرداختن نداشته باشد. تعیین محل برگزاری مسابقات برعهده سازمان لیگ است و سازمان لیگ هم استادیوم سردار جنگل را برای این بازی معرفی کرد. باشگاه‌ها تنها می‌توانند انتخاب خود را به سازمان لیگ بگویند و تصمیم نهایی با این نهاد است و همه باشگاه‌ها نیز تابع تصمیمات سازمان لیگ هستند.