به گزارش "ورزش سه"، تصمیم ژاوی برای اعلام جدایی‌اش از بارسلونا در پایان فصل جاری باعث شد که شایعات بسیاری درباره جانشینی که قرار است از فصل آینده هدایت این تیم را برعهده بگیرد مطرح شود. 

رسانه‌های اسپانیایی در روزهای اخیر مربیان متفاوتی را به عنوان گزینه احتمالی بارسا برای فصل آینده معرفی کرده‌اند و جست‌وجوی این باشگاه برای انتخاب یک مربی مطمئن و البته نام‌آشنا هم از همان زمان آغاز شده است تا هرچه سریع‌تر تصمیم نهایی گرفته شود. 

در روزهای اخیر نام مربیانی چون یورگن کلوپ در کنار نام این تیم به گوش می‌رسید اما حالا روزنامه موندو دیپورتیوو در خبری عجیب و غیرمنتظره از ژابی به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی بارسا نام برده است. 

1987243

این در حالی است که ژابی پیش از این تجربه بازی در رئال مادرید را دارد و در طول این مدت و پس از درخشش روی نیمکت لورکوزن هم بسیاری از او به عنوان گزینه اصلی جانشینی کارلو آنچلوتی پس از پایان دوران حضورش در رئال نام می‌بردند. 

او همچنین یکی از گزینه‌های جدی لیورپول برای فصل آینده است که یورگن کلوپ دیگر در این تیم حضور نخواهد داشت و شاید مطرح شدن نامش در این فهرست به همین دلیل هم کمی عجیب به نظر برسد.