به گزارش "ورزش سه"، فردا حساس‌ترین بازی فصل بوندسلیگای آلمان برگزار خواهد شد و بایرن و بایرلورکوزن در هفته بیست و یکم رقابت‌های بوندسلیگا به مصاف هم خواهند رفت. در صورت پیروزی لورکوزن در خانه مقابل بایرن، این تیم شگفتی‌ساز می‌تواند اختلاف امتیاز را با بایرن به 5 امتیاز افزایش دهد و گام بلندی به سوی قهرمانی در بوندسلیگا بردارد. ژابی در نشست خبری پیش از این بازی در مورد شرایط تیمش صحبت کرد.

بازی فردا حساس‌ترین بازی فصل است؟
"فردا بازی بزرگی است. بازی با بایرن در خانه همیشه یک بازی بزرگ است، آنها سخت‌ترین حریفان ما در بودنسلیگا هستند. ما برای داشتن شانس پیروزی به عملکرد تقریبا عالی و بی‌نقص نیاز داریم. مثل همیشه می‌خواهیم با ایده‌های خود بازی کنیم و بازی خودمان را دیکته کنیم. برای همین هم آماده شده‌ایم."

بایرن با تمام قوا به میدان خواهد آمد؟
"ما انتظار داریم حریف بسیار سرسختی داشته باشیم. هم به‌صورت انفرادی و هم تیمی آنها بسیار قدرتمند هستند. کیفیتشان در بالاترین سطح قرار دارد. آنها مدافع عنوان قهرمانی هستند. فردا منتظر یک بازی فشرده، احساسی و با کیفیت بالا هستیم. این یک چالش بزرگ است اما ما آماده‌ایم. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم".

1988874

هواداران بی‌طرف در آلمان می‌خواهند لورکوزن قهرمان شود؟
"ما به اندازه کافی انگیزه داریم که قهرمانی را بالاخره از چنگ بایرن دربیاوریم و هواداران خودمان را کنار خود می‌بینیم. این یک بازی بسیار سطح بالا است، هر دو تیم در موقعیت خوبی هستند. فصل هنوز طولانی است، اما فردا بازی بسیار مهمی است. ما در شرایط خوبی هستیم و می‌خواهیم به همین شکل هم ادامه دهیم."

حمایت هواداران در ورزشگاه؟
"ارتباط با هواداران برای ما مهم‌ترین چیز است. فردا می‌خواهیم بعد از بازی با هوادارانمان حتما جشن پیروزی بگیریم."

فشار از سوی رسانه‌ها برای این بازی را احساس می‌کنید؟
"بله، اشکالی ندارد، من با آن مشکلی ندارم. برای من این یک فرصت بزرگ است که در چنین بازی بزرگی در این پست حضور داشته باشم. فشار وجود دارد، اما طبق معمول. این پایان نیست؛ بازی‌های زیادی در فصل باقی مانده است. ما می‌خواهیم برای حفظ این انرژی، لذت بردن از بازی، مبارزه و رقابت تلاش کنیم. آنچه در رسانه‌ها می‌گویند برای من اهمیت ندارد."