به گزارش ورزش سه، سهراب بختیاری زاده که به تازگی هدایت تیم بحران زده صنعت نفت آبادان را در اختیار گرفته درباره شرایط این تیم گفت: صنعت‌نفت در جایگاه واقعی خود نیست، اکنون در جدول دور از انتظار ظاهر شده است. فوتبال آبادان ظرفیت بالایی دارد و باید بهتر از این باشد، هدف ما تغییر رویه تیم است که کار سخت ولی شدنی است. ذهنیت و افکار تیم بسیار مهم است. 

سرمربی خوزستانی صنعت‌نفت آبادان گفت: بازیکنان ستون‌های باشگاه هستند که به دلیل نتایج دور از انتظار تحلیل رفتند، بار روانی منفی زیادی تجربه کردند، آنها تیم را دوست دارند و بیشتر روی شادابی آنها کار کردیم. کیفیت فنی و رفتاری بازیکنان برای من بسیار مهم است، بخشی از بازیکنانی که نمی‌توانند به تیم کمک کنند را کنار خواهیم گذاشت. به بازیکنان توصیه می‌کنم از فضای خوب باشگاه استفاده کنند. تفکر بازیکنان باید به سمتی برود که بدانند در کدام تیم بازی می کنند. 

1988129

مدافع سابق تیم ملی همچنین درباره خواسته‌های هواداران صنعت گفت: هواداران را درک می‌کنم و حق دارند نگران باشند اما آنها باید کنار ما باشند. به هواداران قول می‌دهم تمام تلاشم را برای موفقیت تیم به کار ببرم. 

بختیاری زاده بعد از شکست مقابل استقلال ملاثانی و کنار رفتن از جام حذفی هم گفت: از هواداران نفت بابت شکست و حذف از مسابقات جام حذفی عذرخواهی می‌کنم ولی اولویت ما در شرایط فعلی جام حذفی نیست و ما برای بقا در لیگ می‌جنگیم و کار سختی هم در مقابل تیم‌هایی داریم که همه تقویت شده‌اند و می‌توانید شرایطشان را ببینید.

او ادامه داد: با توجه به اینکه تیم مدتی دور از شرایط تمرینی بوده باید دست به دست هم بدهیم و از هواداران انتظار دارم مثل امروز پشت تیم‌شان باشند و ناامید نشوند. ما باید تا آخرین روز لیگ را ادامه بدهیم و حرکت نفت را به سمت پله‌های بالای جدول آغاز کنیم.