به گزارش "ورزش سه"، استقلال و مس رفسنجان امروز در یک دیدار دوستانه به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر آبی‌های پایتخت به پایان رسید. در این مسابقه، منتظر محمد نیز حضور داشت که منجر به دیدار او با سرمربی آبی‌ها شد.

این بازیکن عراقی تابستان امسال به استقلال پیوست ولی به دلیل مشکلات مربوط به سقف بودجه آبی‌ها، راهی مس رفسنجان شد که او در این تیم نیز عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و منجر به درخواست نکونام برای بازگشت این بازیکن به جمع آبی‌ها شد.

در شرایطی که قرارداد منتظر محمد با مسی‌ها قرضی و تا پایان فصل است، اما این باشگاه با جدایی بازیکن عراقی خود مخالفت کرد تا بازگشت او به استقلال به فصل بعد موکول شود.

1988974

در حاشیه دیدار دوستانه امروز دو تیم، نکونام برای لحظاتی با منتظر محمد به گفتگو پرداخت. پس از اینکه بازیکن عراقی برای خوش و بش با نکونام به سمت وی رفت، سرمربی آبی‌ها استقبال گرمی از وی کرد.

در این گفتگو نکونام خطاب به منتظر محمد گفت که چرا به همراه تیم ملی بزرگسالان عراق در جام ملت‌های آسیا حضور پیدا نکرده که این بازیکن نیز در پاسخ گفت که او در لیست نهایی تیم ملی بزرگسالان حضور داشته ولی در لحظات پایانی بازیکن دیگری جایگزین او شده است.

منتظر محمد در ادامه توضیح داد که او برای حضور در اردوی تیم ملی المپیک عراق، با آنها در امارات به سر برده بود و قرار است برای یک تورنمت دیگر، مجددا به تیم ملی المپیک کشورش اضافه شود.