به گزارش ورزش سه، محمد مرادمند مدافع استقلال که در اواخر نیم فصل لیگ برتر با مصدومیت مواجه شده بود و 5 دیدار پایانی استقلال را از دست داده بود اما این روزها در کنار دیگر بازیکنان این تیم آماده حضور در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی می‌شود.

مرادمند در اوایل فصل یکی از بهترین مدافعان استقلال بود که به پیراهن تیم ملی هم رسید اما مصدومیت بدموقع مانع ادامه روند موفق او شد تا اندک شانس حضور در جام ملت‌ها را هم از دست بدهد و تمرینات آماده‌سازی خود را زیر نظر جواد نکونام در باشگاه استقلال انجام دهد، این موضوع شاید دلیلی شود که او از اولین بازی نیم فصل دوم استقلال در ترکیب اصلی قرار بگیرد و با توجه به حضور ثابت در دوره آماده‌سازی استقلال بازهم به یکی از مهره‌های قابل اعتماد سرمربی استقلال تبدیل شود.

1989034

مرادمند در نیم فصل اول 8 بازی در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت، 1 گل، 6 کلین شیت، 3 کارت زرد هم در زمان حضورش در ترکیب استقلال به نام خود ثبت کرد، او تمام 7 دیداری که در ترکیب استقلال نگرفت را به دلیل مصدومیت غایب بود.

مدافع باتجربه استقلال با حضور رافائل سیلوا و آمادگی سهرابیان در نیم فصل نخست رقابت نزدیکی با ایمان سلیمی برای حضور در سمت راست دفاع 3 نفره استقلال خواهد داشت.

او در دیدار دوستانه و استقلال مس رفسنجان برای استقلال بازی کرد و در همین مسابقه به همراه دیگر مدافعان آبی‌پوش موفق شدند دروازه را بسته نگه دارند.