به گزارش "ورزش سه"، رافائل سیلوا مدافع تازه‌وارد استقلال در دیدار دوستانه مقابل مس‌رفسنجان برای استقلال به میدان رفت تا پس از مدت‌ها دوری در یک دیدار غیررسمی مجدد با پیراهن مسابقه استقلال دیده شود.

او که اولین خرید آبی‌پوشان بود، از مدتی قبل در تمرینات این تیم شرکت کرده است و به نظر می‌رسد آمادگی خوبی برای شروع مسابقات لیگ برتر داشته باشد، سیلوا در یک فصل و نیمی که برای استقلال به میدان رفته، یک خصوصیت بارز در فوتبالش دیده می‌شد و ارسال پاس‌های بلند از قلب خط دفاعی به جناحین استقلال بود که در بازی با مس‌رفسنجان هم این کار را تکرار کرد و هماهنگی با فول‌بک‌های استقلال را تمرین کرد!

با حضور سیلوا در ترکیب استقلال او در قلب خط دفاعی به میدان خواهد رفت و به احتمال فراوان آرمین سهرابیان و محمد مرادمند در دو سمت او بازی خواهند کرد و این بازیکن در راس خط دفاعی شروع کننده بازی‌سازی استقلالی‌ها خواهد بود و با پتانسیلی که در ارسال پاس‌های با مسافت بالا دارد می‌تواند دست نکونام را برای برنامه‌های جدید هجومی باز بگذارد.

دیدار دوستانه استقلال و مس رفسنجان با نتیجه یک بر صفر به نفع استقلال به پایان رسید و مدافعان این تیم توانستند در یک دیدار دوستانه دروازه آبی‌ها را بسته نگه دارند.

1989089