به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران بعد از شش بازی در جام ملتهای آسیا، از دور رقابتها کنار رفت تا نمایش و عملکرد شاگردان امیر قلعه‌نویی مورد نقد و بررسی جدی کارشناسان و البته هواداران فوتبال قرار بگیرد.

در این بین باتوجه به ناکامی ایران در صعود به فینال، بیشتر نقدها سویه منفی به خود داشت و بازیکنان تیم ملی هم از انتقادات طرفداران و کارشناسان در امان نبودند و چه بسا با شدیدترین لحن ممکن مورد انتقاد قرار گرفتند.

از بین بازیکنان تیم ملی البته پیام نیازمند، حسین حسینی، سامان فلاح و آریا یوسفی فرصت بازی پیدا نکردند و صادق محرمی و مجید حسینی نیز دچار مصدومیت شدید شده و تورنمنت را از دست دادند. همچنین مهدی ترابی، شهریار مغانلو و رضا اسدی سه بازیکنی بودند که فرصت چندانی برای بازی به دست نیاوردند.

اما قضاوت عمومی در مورد 18 بازیکن دیگر تفاوت‌های جدی با یکدیگر دارد و نظرات مختلفی در مورد کیفیت و عملکرد این بازیکنان در فضای مجازی، تلویزیونی و مطبوعاتی کشور ارائه می‌شود.

در نهایت به نظر شما کدام یک از بازیکنان تیم ملی ایران در جام ملتها شایسته دریافت عنوان بهترین بازیکن است و از آن سو کدام یک ضعیفترین عملکرد را در جام ملتها داشت؟ نظرات خود را برایمان بنویسید و به دیدگاه سایرین پاسخ بدهید؛ کامنت شما بلافاصله منتشر می‌شود.