به گزارش ورزش سه، هیجان در فوتبال آسیا به اوج خود رسید و دو تیم قطر و اردن در فینال جام ملت‌های آسیا به مصاف هم خواهند رفت، این فینال تمام عربی در حالی برگزار می‌شود که اردنی‌ها با حذف تیم‌های مدعی مانند عراق و کره‌جنوبی به عنوان شگفتی ساز مسابقات به فینال رسیدند و عنابی‌ها هم با حذف ایران به این مرحله رسیدند.

با توجه به میزبانی عنابی‌ها و بازیکنان باتجربه‌تری که در اختیار دارند آنها را شانس اول قهرمانی می‌توان دانست اما از لحاظ فوتبالی و انگیزه‌ای که بازیکنان اردن دارند باید آماده هر نتیجه‌ای بود و شگفتی‌سازی که می‌تواند با جام شگفتی‌ را کامل کند.

دو تیم از خط حمله قدرتمندی بهره میبرند و در بازی‌های اخیر فوتبال هجومی به نمایش گذاشتند و پیش بینی می‌شود که این مسابقه یکی از بازی‌های زیبای جام ملت‌های آسیا باشد.

گزارش زنده و رویدادی‌های فینال جام ملت‌های آسیا 2023 را لحظه به لحظه در این صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید.

تقویم شنبه، ۲۱ بهمن 1402 - فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ - محل برگزاری: ورزشگاه لوسیل

سوت داور: ما نینگ (چین)

قطرترکیب قطر:

مشعل برشام - لوکاس مندز - المهدی علی - طارق سلمان - محمد وعاد - حسن الهیدوس - احمد فتحی -  جاسم جابر - یوسف عبدالرزاق - اکرم عفیف - المعز علی
سرمربی:بارتولومه مارکز

اردنترکیب اردن:
یزید ابولیلا - سالم العجالین - یزان العرب - عبدالله نصیب - محمود المردی - نور الروابده - نذار الرشیدان - احسان حداد - علی علوان - یزان النعیمات - موسی العتمری

1989237