به گزارش "ورزش سه"، امشب در حساس‌ترین بازی هفته لالیگا رئال مادرید به مصاف خیرونا رفته است، جایی که شاگردان کارلو آنچلوتی می‌توانند با پیروزی مقابل تیم دوم لیگ، اختلاف امتیاز را به 5 و احتمال قهرمانی در پایان فصل را به طور قابل توجهی افزایش دهند.

در این دیدار به روال بسیاری از بازی‌های این فصل کهکشانی‌ها جود بلینگام و وینیسیوس جونیور ستاره‌های اصلی تیم بوده‌اند. رئال مادرید با 2 گل این دو ستاره که در نیمه اول به ثمر رسید پیش بود که بلینگام در نیمه دوم و بعد از یک درگیری با بازیکن حریف به زمین افتاد و رئالی‌ها را نگران کرد. او به نظر می‌رسید که از ناحیه مچ پا مصدوم شده باشد.

1989444

او در ابتدا توانست از جا بلند شود و به بازی برگردد و حتی موفق شد بلافاصله روی ریباند ضربه وینیسوس که با دفع دروازه‌بان خیرونا همراه شد گل دوم خودش و گل سوم رئال را به ثمر برساند. 

اما درد مچ پایش به حدی شدید بود که نتوانست به کارش ادامه دهد و سه دقیقه بعد از به ثمر رساندن گل سوم رئال در دقیقه 54، لنگ لنگان زمین را ترک کرد و جای خودش را به براهیم دیاز داد. بلینگام یکی از پرکارترین بازیکنان رئال در این فصل بوده است و در 30 بازی برای تیمش در تمامی رقابت‌ها به میدان رفته است. بسیاری از هواداران آنچلوتی را به دلیل استراحت ندادن به بلینگام مود انتقاد قرار می‌دهند.