به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال قطر موفق شد در مسابقه فینال جام ملت‌های آسیا، به لطف درخشش خیره کننده اکرم عفیف و هت تریک این بازیکن از روی نقطه پنالتی، سه بر یک اردن شگفتی ساز را شکست داده و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

نکته جالب اینکه تمام اعضای تیم ملی فوتبال قطر پس از این قهرمانی، راهی استودیو برنامه مجلس شبکه الکاس شده و در شرایطی که لباس‌های ورزشی تیم ملی کشورشان را بر تن داشتند، روی زمین نشسته و به صحبت می‌پرداختند.

1989556

در این استودیو که دکور آن با استفاده از فرش‌ها و زیراندازهایی قرمز رنگ ساخته شده، بازیکنان روی صندلی‌های راحتی نشسته و ظروف میوه نیز مقابل آنها قرار داشت که محیط جالبی را پدید آورده بود.

1989557

در این ویژه برنامه، زمانیکه مجری از اکرم عفیف پرسید راز کلمه S در جشن شادی پس از گلش چه بوده، او گفت این حرف به معنای تبریک قهرمانی است که البته مشخص بود ستاره قطری از جواب دادن به این سوال طفره می‌رود هر چند که او پیش از این اعلام کرده بود که S، حرف نخست نام همسرش است که اهل کویت است.

1989558

عفیف همچنین در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر اینکه کدام مسابقه قطر در این دوره از پیکارها دشوار بوده، اعلام کرد که بازی برابر ازبکستان سخت‌ترین مسابقه این جام برای آنها بوده است.