به گزارش ورزش سه، تیم ملی ایران در مقابل قطر 12 کرنر روی دروازه این تیم ارسال کرد اما نتوانست دروازه قطر را باز کند و سهم بازیکنان ایران چند موقعیت خطرناک بود که در نهایت به گل ختم نشد.

پیش از شروع جام ملت‌ها به نظر می‌رسید که ایران روی ضربات آزاد برنامه ویژه‌ای داشته باشد و به خوبی از میانگین قدی و قدرت سرزنی بازیکنان تیم ملی استفاده کند و تحت تاثیر همین موضوع پیش بینی می‌شد رامین رضاییان و سامان قدوس حداقل چند پاس گل به نام خود ثبت کنند که شرایط آنطور که فکر می‌کردیم پیش نرفت.

در بازی حساس مقابل قطر 12 کرنر سهم ایران بود که جدی‌ترین موقعیت را حسین کنعانی زادگان روی تیر دوم دروازه قطر خلق کرد که با دخالت مدافع برزیلی قطر از روی خط دروازه برگشت داده شد و دیگر کرنرهای ایران خطر چندانی روی دروازه میزبان ایجاد نکرد.

ایران در این تورنمنت 37 کرنر روی دروازه رقبا ارسال کرد و هیچکدام از آنها به گل تبدیل نشد و اکثر گل‌های ایران در جریان مسابقه اتفاق افتاد، حتی روی پرتاب اوت و ضربات آزاد ایران به گل رسید اما نقطه کرنر جایی نبود که از آن برای خلق موقعیت استفاده کنیم.

بلند قامت‌ترین تیم جام ملت‌های آسیا در رتبه سوم بیشترین کرنر جام قرار داشت و از این ضربات استفاده مناسبی نبرد تا این موضوع هم تبدیل به حسرتی دیگر در این تورنمنت شود.