به گزارش "ورزش سه"، میلاد محمدی پس از اینکه حضور تعویضی از ابتدای نیمه دوم در مسابقه مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل قطر داشت، پس از پایان کار و حذف تیم ملی ایران از این رقابت‌ها فورا به ترکیه بازگشت تا مراحل نهایی انتقالش به باشگاه آدانا دمیراسپور ترکیه را داشته باشد و برای تیم جدیدش به میدان برود.

محمدی که در جریان جام ملت‌های آسیا خبر انتقالش به آدانا دمیر اسپور رسانه‌ای شد، پس از ناکامی تیم ملی ایران در صعود به فینال جام ملت‌های آسیا، از قطر به ترکیه پرواز کرد و قراردادش را به امضاء رساند و در کنار مدیریت این باشگاه عکس یادگاری گرفت تا پس از یک جلسه تمرینی، در بازی رسمی استفاده شود.

1989277

مدافع چپ تیم ملی ایران یک روز پس از دیدار مقابل قطر، در جلسه تمرینی آدانا دمیراسپور شرکت کرد و دیروز جمعه هم در سوپر لیگ ترکیه مقابل کاسیم پاشا به میدان رفت که در حضور 90 دقیقه‌ای خود و روز شکست تیمش، یک کارت زرد هم گرفت.

1989276

میلاد محمدی که طی دو سال و نیم گذشته در آ ا ک آتن یونان عضویت داشت، پس از انتقال به آدانا دمیراسپور فورا در سوپر لیگ ترکیه در کنار ماریو بالوتلی، ستاره ایتالیایی در ترکیب قرار گرفت ولی نتوانست همراه تیمش به برتری برسد.