به گزارش ورزش سه، یزان النعیمات ستاره تیم ملی اردن در جام ملت‌های آسیا نمایش خیره‌کننده‌ای داشت و به عنوان یکی از بازیکنان جوان و تاثیرگذار فوتبال آسیا خود را مطرح کرد در تیم الاهلی قطر به میدان می‌رود.

این بازیکن 24 ساله در ترکیب الاهلی نمایش خوبی ارائه کرده بود و در دو سالی که برای این تیم به میدان رفته 14 گل به ثمر رسانده است و پس از درخشش در جام ملت‌های آسیا باید ادامه مسیر فوتبالی خود را در لیگ قطر دنبال کند و با درخشش در ترکیب تیم باشگاهی به دنبال پیشنهادات از تیم‌های مدعی لیگ قطر و حتی لیگ روشن عربستان باشد!

1989485

4 گلی که در فینال جام ملت‌های آسیا رد و بدل شد توسط بازیکنان شاغل در لیگ ستارگان قطر به ثمر رسید تا تک گل اردنی‌ها هم به نوعی قطری‌ها در آن سهیم باشند و حداقل هواداران تیم الاهلی از درخشش بازیکنان تیمشان خوشحال باشند.

النعیمات در این دوره از مسابقات 4 گل به ثمر رساند و به همراه اوئدا بازیکن تیم ژاپن مشترکا در رتبه سوم برترین گلزنان جام قرار گرفت.

این بازیکن جوان با ادامه درخشش و تکنیک و استعداد بالایی که دارد می‌تواند یکی از ستاره‌های لیگ قطر باشد و در آینده اعتبار بیشتری به فوتبال باشگاهی این کشور ببخشد.