به گزارش "ورزش سه"، تنها چهار بازی و 89 دقیقه حضور در زمین برای آردا گولر که برای خرید او 30 میلیون یورو هزینه شد و رئال توانست بارسا را در مسیر جذب او کنار بزند.

1977277

مصدومیت های متوالی در شروع کار گولر سبب شد تا او برای اولین بازی رسمی با پیراهن رئال تا سال 2024 صبر کند. ستاره ترکیه ای به همین دلیل رقابت برای حضور در ترکیب ثابت رئال را به دیگر ستاره های تیم باخت و به ندرت شانس حضور در ترکیب را پیدا می کند. رقابت در رئال بسیار شدید است و بعید به نظر می رسد که آردا بتواند فصل بعد نیز جایی در ترکیب ثابت رئال داشته باشد.

به همین دلیل رئال ایده قرض دادن او به یک تیم بزرگ اروپایی را بررسی می کند. طبق ادعای کادنا سر، تاتنهام، لورکوزن و میلان باشگاه هایی هستند که به جذب گولر علاقه نشان داده اند و رئال نیز به شکل واضح مشخص کرده که ستاره ترکیه ای را تنها به صورت قرضی واگذار می کند. 

1989684

طبق این گزارش، رئال برنامه دارد تا آردا را در صورت تمایل خود بازیکن به میلان قرض بدهد. باشگاهی که براهیم دیاز را دو سال قرضی در اختیار داشت و باعث پیشرفت او شد. حالا رئال قصد دارد همان برنامه را در مورد گولر پیاده کند. به این امید که بعدها با تجربه و کیفیت بیشتر برگردد.