به گزارش "ورزش سه"، تئو در حال حاضر در میان فرزندان زین‌الدین زیدان دارای رکورد بیشترین بازی برای کاستیا است. در مقابل مریدا، سومین پسر زیزو، هفتاد و نهمین بازی خود را برای تیم دوم رئال انجام داد و از 78 بازی برادرش انزو پیشی گرفت. روز خاصی که پایان خوشی نداشت زیرا شاگردان رائول شکست خوردند و پنجمین بازی متوالی بدون برد را پشت سر گذاشتند.

برای سال ها کاستیا "پادشاهی زیدان" بوده است. در سال‌های اخیر انزو، لوکا، تئو و خود زیدان که یک فصل و نیم مربی بود، از کاستیا عبور کرده‌اند. الیاس می‌توانست پنجمی باشد ولی او اخیرا ترجیح داد راهی رئال بتیس شود.

تئو چهارمین فصل خود در کاستیا را پشت سر می‌گذارد و در فصل 21-2020 اولین بازی خود برای تیم دوم رئال را انجام داد. در آن فصل تنها سه بازی به میدان رفت ولی در فصل 22-2021، تئو 22 بازی انجام داد، 32 بازی در فصل گذشته و 22 بازی نیز در فصل جاری. تئو فیکس است و امسال فقط یک بازی را از دست داده است.

برادرش انزو بین فصل‌های 15-2014 و 17-2016 برای تیم دوم رئال 78 بازی انجام داده بود. سپس نوبت به لوکا رسید که در سه سال 51 بازی برای کاستیا انجام داد. خود زیزو 57 بازی مربی تیم دوم رئال بود و در ژانویه 2016 مربی تیم اول باشگاه شد.