به گزارش "ورزش سه"، دولت اردن مراسم ویژه‌ای را برای استقبال از بازیکنان تیم ملی این کشور تدارک دیده است و تمام ادارات و ارگان‌های دولتی این کشور را تعطیل کرده است.

بشیر الخساونه، نخست وزیر اردن، اعلام کرد که عصر امروز ساعت 2 بعد از ظهر تمام ارگان‌های رسمی این کشور مانند مؤسسات عمومی، دانشگاها، شهرداری‌ها و همچنین شرکت‌های بزرگی که مربوط به دولت این کشور است تعطیل شود و مراسم استقبال از ملی‌پوشان این کشور به خوبی برگزار شود.

تعطیلی تمام ارگان‌های دولتی به دلیل کاهش ترافیک در سطح شهر و حضور علاقه‌مندان تیم ملی اردن در ورزشگاه بین المللی امان است که بازیکنان این کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد و مورد استقبال هواداران اردنی قرار خواهند گرفت.

تیم ملی اردن برای اولین بار در طول تاریخ فوتبال خود به مرحله فینال جام ملت‌های آسیا رسید و با شکست سه بر یک مقابل قطر به عنوان نایب قهرمانی رسید اما این نایب قهرمانی برای اردنی‌ها ارزشمند است و تدارک ویژه‌ای را برای استقبال از اعضای تیم ملی این کشور تدارک دیده‌اند.

این مراسم ساعت 6 به وقت محلی اردن در ورزشگاه امان برگزار خواهد شد و هواداران اردن از ملی‌پوشان کشورشان استقبال خواهند کرد.