به گزارش "ورزش‌ سه"، نیازمند به عنوان یکی از سنگربانان آماده لیگ برتر به مسابقات جام ملت‌های آسیا رفت، اما با توجه به اینکه علیرضا بیرانوند دروازه‌بان اصلی تیم ملی بود و در 6 مسابقه تورنمنت هم مصدومیت و محرومیتی برای او ایجاد نشد، در تمامی مسابقات حضور ثابت داشت.
پیام نیازمند که از آخرین اردوی تیم ملی پیش از جام ملت‌های 2019 عضوی همیشگی در اردوهای تیم ملی بوده، توانسته طی سال‌‎های اخیر جایگاه خود را از گلر سوم تیم ملی به گلر دوم ارتقا بدهد و حالا امیدوار است بتواند در آینده و در یک تورنمنت مهم با پیراهن تیم ملی به میدان برود؛ اتفاقی که در دو جام ملت‌های 2019 و 2023 و همین‌طور جام جهانی 2023 برای او رخ نداده است.

1990180

نیازمند البته در بازی‌های تدارکاتی پیش از ورود به مسابقات جام ملت‌های آسیا توجه ویژه‌ای از سوی امیر قلعه‌نویی دریافت کرد و حالا باید دید در بازی‌های آینده تیم ملی در مقدماتی جام جهانی و جام جهانی 2026 چه سرنوشتی در انتظار او خواهد بود.
البته پیش از ورود به این چالش جدید نیازمند در حال حاضر پس از پایان اردوی تیم ملی تمام توجهش به لیگ قهرمانان آسیا دوخته شده که روز پنج‌شنبه بار دیگر به عنوان یک مهره قابل اتکا مقابل الهلال در چارچوب دروازه سپاهان قرار می‌گیرد و سپس مسابقات لیگ برتر و جام حذفی هم برای طلایی پوشان اصفهانی در پیش است.