به گزارش "ورزش سه"، گوندوگان و همسرش در سال 2021 با یکدیگر آشنا شدند و پس از آن در سال 2022 با هم ازدواج کردند و در حال حاضر یک پسر دارند که در مارس 2023 به دنیا آمده است. 

این بازیکن پس از پایان مهلت قراردادش با منچسترسیتی در تابستان سال گذشته تصمیم گرفت به دوران حضورش در لیگ برتر انگلیس پایان دهد و به عنوان بازیکن آزاد راهی بارسلونا شود تا بازی در این تیم را هم تجربه کرده باشد. 

سارا گوندوگان در گفتگویی جالب با دیلی میل در این باره اظهار داشت: «من واقعا شایعات درباره پیوستن ایلکای به بارسلونا را باور نکرده بودم. افرادی که در بازار نقل و انتقالات هستند در هر تابستان و ژانویه همیشه چنین شایعاتی را در گفتگو با من مطرح می‌کردند. 

1984796

بعضی از افراد حتی عادت داشتند به من پیام بدهند و بپرسند که آیا در حال رفتن به ایتالیا به همراه او هستم؟ چنین شایعاتی هرگز برای من جدی نبود. همیشه به این فکر می‌کردم که همسرم چندین سال در منچستر بوده و انتظار جدایی‌اش را نداشتم. 

در ایتالیا و در تعطیلات بودم. اولین تعطیلاتم با فرزندم بود و قرار بود دوستانم را ببینم. ناگهان تماسی با من گرفته شد و شنیدم که قرار است به بارسلونا برویم. اول جدی نگرفتم اما پس از آن شوکه شدم. مدتی گذشت تا بفهمم که چه اتفاقی رخ داده است. این رویای او بود و من هم گفتم که باید رویایش را دنبال کند. 

در دوران حضورم در منچستر تمام زندگی‌ام حول فوتبال بود. دوستان همسرم را می‌دیدم و روزهای خوبی داشتیم. روند و برنامه خودم را داشتم و یکی از بهترین دوستانم هم آنجا بود. حالا باید اعتراف کنم که دلم برای این شهر تنگ شده است.»