به گزارش ورزش سه، محمد هادی ايمانيه استاندار فارس به‌همراه مدير كل اداره ورزش و جوانان استان و سردار بوعلی رياست هيئت مديره باشگاه در تمرين امروز طلايی‌پوشان شيرازی حضور یافتند.

استاندار فارس در این دیدار ضمن صحبت در خصوص مشكلات تيم و تلاش جمعی در خصوص حل آن‌ها، قول حمايت و پاداش ويژه برای برد در بازی‌های پيش رو را به بازيكنان و كادر فنی این تيم داد و گفت: برای مردم و به ویژه جوان‌ها ورزش به خصوص فوتبال اهمیت دارد. شما افتخار دارید در تیمی که نام شهید عزیزی روی آن نامگذاری شده بازی می‌کنید در حالی‌که در کشورمان تیمی با این مشخصات ارزشی نداریم.

ایمانیه با بیان اینکه لازمه جوانی، انگیزه، انرژی و غیرت است، افزود: بطور یقین انرژی و غیرت شما هر مشکل و هر بن بستی را باز خواهد کرد. من به شما ایمان دارم و در ادامه لیگ برای هر برد پاداش ویژه‌ای را در نظر گرفته‌ایم.  

*سردار بوعلی: کادرفنی و بازیکنان تیم از نظر پشتیبانی مشکل ندارند    
فرمانده سپاه فجر فارس هم در این دیدار با اظهار اینکه برای این تیم هر چه وعده دادیم سعی داشتیم عملی کنیم، گفت: هرچند از نظر مالی مشکل داشتیم اما تیم از نظر پشتیبانی و زیر ساخت‌ها مشکلی ندارد و همه چیز فراهم است.  

سردارسرتیپ دوم یدالله بوعلی ادامه داد: از ابتدا پای تیم بوده‌ایم و بازهم خواهیم بود هر چند یک مقدار زمان را از دست دادیم.

وی با حمایت از سرمربی جدید فجرسپاسی اضافه کرد: با آمدن سرآسیایی، روند تیم تغییر کرده که در بازی مقابل آلومینیوم اراک مشهود بود. 
بوعلی افزود: بخشی از کمک‌ها انجام شده و بخش دیگر نیز ظرف هفته‌های آینده عملی خواهد شد.