گزارش "ورزش سه"، بایرن روز چهارشنبه در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لاتزیو تلاش خواهد کرد که امیدهای خود را برای جام بردن زنده نگه دارد. این تیم در بوندسلیگا با بایرلورکوزن صدرنشین 5 امتیاز فاصله دارد و از جام حذفی آلمان هم کنار رفته است. بنابراین ستاره‌های بایرن تلاش خواهند کرد برای لیگ قهرمانان تمام تلاششان را بکنند. مانوئل نویر، کاپیتان بایرن، در نشست خبری قبل از این بازی در مورد شرایط تیمش صحبت کرد.

بولت پرسپولیسمصدومیت زانوی شما بهتر شده است؟
"زانویم خوب است. قبلا کمی از وضعیتم شاکی بودم و هنوز هم مشکلات جزئی را دارم، اما این چیزی نیست که من را از تمرین یا بازی باز دارد. بنابراین من به ماه های پیش رو خوشبین هستم."

بولت پرسپولیسشکست مقابل بایرلورکوزن تاثیری در روحیه شما دارد؟
"تیم آن شکست را هنوز به طور کامل هضم نکرده است، زیرا بازی بسیار مهمی در لیگ داخلی بود. ولی ما درباره آن صحبت کردیم، آن را تجزیه و تحلیل کردیم و صراحتا به ایرادهایمان در آن پرداختیم. خوبی اش این است که بلافاصله یک بازی دیگر داریم. ما قطعا در لیگ قهرمانان می خواهیم به دور بعد برسیم. می‌خواهیم برعکس بازی لورکوزن باشیم و اشتباهاتمان را جبران کنیم.
مشکل این است که ما در بایرن دیگر راحت بازی نمی‌کنیم. در این تیم باید با قاطعیت بازی کنیم؛ نه فقط برای 10 یا 15 دقیقه. اشتباهات کوچک نباید ما را از روند بازی ساقط کنند، این نباید اتفاق بیفتد. تا جایی که ممکن است ما باید به سرعت از اشتباهات درس بگیریم. در حال حاضر همه تشنه هستند که عملکرد بهتری نشان دهند. همه می خواهند نشان دهند ما چه کسی هستیم. ما می خواهیم این کار را فردا مقابل لاتزیو انجام دهیم."

1990558

بولت پرسپولیسچشم انداز دیدار مقابل لاتزیو؟
"تیم های ایتالیایی همیشه می توانند خوب دفاع کنند، خط هافبک هم بسیار فشرده خواهد بود. آنها سعی می کنند بازی را باز کنند. ما می دانیم که گاهی در برابر حریفان ظاهرا آسان مشکل داشتیم. آنها شایسته حضور در مرحله حذفی هستند. ما قطعاً آنها را دست کم نخواهیم گرفت ولی باید به خودمان نگاه کنیم و سعی کنیم عملکرد بهتری داشته باشیم تا موفقیت را با هم به عنوان یک تیم جشن بگیریم. 
بعد از تجربه بدی مانند شکست مقابل لورکوزن، خیلی خوب است که بتوانیم در سریع ترین زمان ممکن دوباره به بازی خودمان برگردیم. ما باید عملکرد خوبی را که در این فصل لیگ قهرمانان اروپا نمایش دادیم را در ذهن داشته باشیم."

بولت پرسپولیسانتقادات از هری کین بعد از شکست مقابل لورکوزن؟
"کل تیم به روشی هوشمندانه بازی نکرد. موقعیت یابی ما آنطور که برنامه ریزی کرده بودیم نبود. هری کین مهاجم است و باید توسط خطوط عقبتر تغذیه شود. وقتی این اتفاق بیفتد، او یک پدیده است."

بولت پرسپولیسرهبران تیم درون زمین ضعیف هستند؟
"ما رهبران خوب زیادی در هر یک از خطوط خود داریم. با تیمی هماهنگ و با هسته مرکزی قوی خیلی از مشکلات حل می‌شوند. ما با مصدومیت های زیادی مواجه شدیم و در هفته های اخیر بدشانس بودیم. اما همه بازیکنان ما با تجربه هستند و مسئولیت موفقیت یا شکست را می‌پذیرند."