به گزارش "ورزش‌ سه"، این تمرین از ساعت 12:15 در زمین چمن کمپ باغ فردوس برگزار شد که البته در تصاویر مشخص است که اصلا کیفیت خوبی ندارد. به همین دلیل هم بیشتر تمرینات سپاهان طی روزهای اخیر در زمین چمن اصلی ورزشگاه نقش جهان برنامه‌ریزی شد و مورایس شاگردانش را در چمن مساعد این ورزشگاه آماده مصاف با الهلال کرد.

در 15 دقیقه ابتدایی این تمرین خبرنگاران اجازه حضور داشتند و تصاویری که از این 15 دقیقه منتشر شده مشخص می‌کند که ابتدا ژوآئو پدرو مربی بدنساز تیم بدن‌های بازیکنان را برای شروع تمرین آماده کرد و سپس آنها به سبک تمرینات بارسلونا که این روزها در فضای مجازی در حال وایرال شدن است، در دایره میانی زمین جمع شدند و شروع به پاسکاری کردند.

1990797

نکته قابل توجه آخرین تمرین طلایی پوشان حضور مسئولان باشگاه و در راس آنها منوچهر نیکفر مدیرعامل باشگاه بود که در حاشیه تمرین مصاحبه‌ای 5 دقیقه‌ای نیز با خبرنگاران داشت و درباره ابهامات مختلف بازی روز آینده نظیر چگونگی بسته شدن لیست نهایی طلایی پوشان، حضور زنان، VAR و تایید ورزشگاه نقش جهان توسط مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا صحبت کرد.

1990798

از نکات دیگر تمرین طلایی پوشان حضور اسماعیل قلی‌زاده یکی از جوانان اضافه شده به تیم طی یکی دو ماه اخیر بود که با لباس شخصی در کمپ باغ فردوس دیده شد تا مشخص شود شرایط حضور در فهرست بازیکنان تیم را در مصاف با الهلال ندارد.

1990799

مورایس در شرایطی روز آینده باید تیمش را به مصاف تیم قدرتمند و ثروتمند الهلال بفرستد که علاوه بر اسماعیل قلی‌زاده، هادی محمدی و محمدجواد حسین‌نژاد نیز به دلیل اخراج مقابل نیروی هوایی عراق و در ادامه محرومیت چند جلسه‌ای AFC شانس بازی مقابل شاگردان ژرژ ژسوس را ندارند.