به گزارش "ورزش‌سه"، رامین رضائیان به همراه ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از مصاف با سپاهان حاضر شده بود و حرف‌های ابتدایی خود را درباره بازی برابر الهلال اینطور با بازگشت به اتفاقات رخ داده در جام ملت‌ها آغاز کرد: اول از هر چیزی می‌خواهم از چند روز پیش شروع کنم. هنوز شرمنده‌ایم که نتوانستیم مردمانی که سزاوار بهترین‌ها هستند را دل‌شان را شاد کنیم. فکر می‌کنم بعد از بازی با ژاپن حس خوبی ایجاد شد و مردم به سمت فوتبال آمدند. این حس خود من هم بود. نتوانستیم دل مردم شریف ایران را با قهرمانی شاد کنیم.
او ادامه داد:این‌ها را گفتم تا به این برسم که امیدوارم فردا هواداران عزیز سپاهان و آنهایی که از ته قلب‌شان تیم را دوست دارند به استادیوم بیایند. من و تمام بازیکنان و تمام مربیان تمام تلاش مان را می‌کنیم تا دل شان را شاد کنیم و امیدواریم فردا این اتفاق بیفتد.

رضائیان سپس در واکنش به این سوال که آیا بازیکنان تیم آماده مصاف با الهلال از نظر روحی و فنی هستند یا خیر، گفت: خب آن باخت خیلی برایمان سخت بود که نتوانستیم دل مردم را شاد کنیم. ولی خب دو روز قبل با بازیکنان جلسه داشتیم و وقتی قرار باشد من بروم در زمین بازی کنم، با تمام وجودم و با تمام فکرم، ذکرم و قلبم و روحم به زمین می‌روم تا یک بازی خوب انجام بدهم. چون تعهد دارم به مردم اصفهان و امیدوارم روز خوبی برای مردم اصفهانی و طرفداران سپاهان باشد.

ادامه دارد...