به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از مصاف با الهلال حرف‌هایش را اینطور در نشست خبری آغاز کرد و پیش از اینکه درباره بازی صحبت کند درباره روز عشق صحبت کرد: خوش‌امد می‌گویم به همه شما دوستان عزیز. قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم، می‌خواهم درباره روز عشق صحبت کنم. روزی که به ارزش‌های خیلی زیاد و به حس حمایت و دوستی ارتباط دارد؛ آن حسی که می‌توانیم به تیم‌های دیگر از کشورهای دیگر داشته باشیم که به کشور ما می‌آیند و امیدوارم این حس طوری باشد که حتی بتوانیم دنیا را با آن اداره کنیم. احترام گذاشتن به همه. امروز آرزو می‌کنم استقبال خوبی از تیم فوتبال الهلال شده باشد و این را حس کرده باشند.

او با تمجید از الهلال اضافه کرد: آنها از یک کشور فوق‌العاده با مردم فوق‌العاده آمده‌اند. فردا قرار است در یک بازی خارق‌العاده یک جو فوق‌العاده را حس بکنند و شما اینجایید تا درباره این چیزها گزارش بنویسید.

سوال دوم نشست خبری از مورایس بود. خبرنگاری از سرمربی سپاهان درباره عملکرد تیمش در مرحله گروهی پرسید که توانست با یک بازی کمتر صعود کند و میانگین گل زده بسیار خوبی هم ثبت کند. مورایس سپس در واکنش به این سوال که آیا عملکرد تیمش در ادامه مسابقات هم همینطور خواهد بود و آیا می‌تواند آن را حفظ کند، گفت: فوتبال در هیچ زمانی یکسان نیست. من به مرحله بعدی نیامدم. بازیکنان بودند که با تلاششان به مرحله بعد آمدند، من همیشه این را به بازیکنانم می‌گویم که بدون همکاری و کیفیت آنها کاری نمی‌توانم بکنم. پس این کیفیت و همکاری بازیکنانم بود که آمدند و به این مرحله رسیدند. برای بازی فردا همانطور که بسیاری از شما من را می‌شناسید هیچ فشار، استرس یا انتظاری نداریم و آرزو می‌کنم تنها یک روز باشد برای زنده ماندن و اینکه کسی هستیم که توانستیم کاری انجام بدهیم که تغییر ایجاد کند. شادابی، خوشحالی و بشاش بودن را برای همه آرزو می‌کنم. همیشه همینطور در زندگی شخص یا در فوتبال پیش رفتم و امیدوارم فردا هم همینطور باشد.

سوال بعدی از مورایس این بود که آیا انتظار دارد با توجه به شرایط دو تیم نتیجه قابل قبولی برای سپاهان در بازی فردا رقم بخورد. او در واکنش به این سوال گفت: من همیشه انتظار بهترین‌ها را دارم و بازیکنانم را نیز باور دارم که این کیفیت را دارند. 

او سپس درباره ستاره‌های تیم الهلال با اشاره به ستاره‌های سپاهان پاسخ داد: درباره اسم‌ها باید بگویم که ما هم اسامی خودمان در تیم داریم و یکی از آنها (رامین) هم یکی از اسامی شاخص ما است. حقیقت این است که همه انسان هستیم و می‌توانیم هر کاری انجام بدهیم. به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای ما بهترین شرایط را برای خودمان برقرار می‌کنیم. در این شرایط زندگی می‌کنیم تا بتوانیم بهترین را انجام بدهیم. به نظرم فقط بحث، بحث باور است.

ادامه دارد...