به گزارش "ورزش سه"، سرمربی بایرلورکوزن یکی از پرطرفدارترین مربیان حال حاضر فوتبال اروپاست. آلونسو 42 ساله پس از اعلام جدایی یورگن کلوپ از لیورپول در تابستان سال جاری، بیشترین شانس را برای جانشینی او دارد. این بازیکن سابق اسپانیایی در گذشته نیز در رئال مادرید و بایرن مونیخ بازی می کرد و دورانی درخشان را با هر سه تیم بزرگ اروپایی سپری کرد.

با این حال، گی‌یم بالاگه گزارشگر اسپانیایی برنامه مخفی آلونسو را برای آینده اش فاش کرده است. او تاکید کرده که آلونسو زمانی که بایرلورکوزن را ترک کند به دنبال کار بزرگی خواهد بود.

او به بی‌بی‌سی گفت: "من راز کوچکی را به شما می‌گویم. زمانی که او به بایرلورکوزن رفت، به ایجنتش گفت: "می‌دانی چیست، من به این فکر می‌کنم که اگر کارم در بایرلورکوزن خوب پیش نرود، به رئال سوسیداد باز خواهم گشت. اما اگر خوب پیش برود روزی به هر سه تیم، لیورپول، رئال مادرید و بایرن مونیخ می روم!"
اجازه دهید خودم منچسترسیتی را هم به معادله اضافه کنم. او می تواند یک راه جدید را هم به عنوان جانشین گواردیولا شروع کند! زمانش معلوم نیست اما این اتفاق می تواند بیفتد."

1990976

قرارداد فعلی ژابی در لورکوزن تا سال 2025 اعتبار دارد، و اگر یک سال دیگر صبر کند، می تواند پیشنهادات زیادی داشته باشد. قرارداد گواردیولا در اتحاد و کارلو آنچلوتی در برنابئو در همان سال منقضی می شود. با این حال لیورپول همین امسال به دنبال جایگزینی برای کلوپ می‌گردد و فعلا گزینه ای بهتر از ژابی در حد و اندازه های این تیم وجود ندارد.