به گزارش "ورزش سه"، مشکل بزرگی که کارلو آنچلوتی در این فصل با آن دست و پنجه نرم کرده مصدومیت بوده است. رئال مادرید در طول فصل و به‌خصوص در خط دفاع با مصدومیت‌های پرتعدادی مواجه شده است.

ادر میلیتائو در ابتدای فصل دچار پارگی رباط صلیبی شد و بخش زیادی از این فصل را از دست داد. او هنوز هم به میادین بازنگشته است. داوید آلابا نیز پس از مصدومیت مشابه در ماه دسامبر، تا پایان فصل غایب است.

1991004

این باعث شده است که ناچو فرناندز و آنتونیو رودیگر تنها مدافعان وسط این فصل رئال باشند. رودیگر در دو هفته گذشته به دلیل مصدومیت از ناحیه ران از همراهی رئال محروم بوده و ناچو هم بازی حساس روز شنبه مقابل خیرونا را از دست داد.

این اتفاق آنچلوتی را مجبور کرد که دنی کارواخال و اورلین شوامنی را در قلب خط دفاع تیمش قرار دهد. شوامنی در این فصل چندین‌بار در پست دفاع وسط بازی کرده و هر بار همه را شگفت‌زده کرده است.

1991002

او ۳۹۶ دقیقه در دفاع وسط رئال حضور داشته و در این مدت رئال هیچ گلی دریافت نکرده است. به گزارش مارکا، اخیرا در رئال همه به این باور رسیده‌اند که شوامنی مدافع بهتری از ناچو است و با بازگشت رودیگر، آنچلوتی به زوج او و شوامنی فکر خواهد کرد. با این حال با توجه به اینکه شوامنی نمی‌خواهد در خط دفاع بازی کند، احتمالا رئال وارد شرایط عجیبی خواهد شد.